جانشین امور استان های جشنواره فیلم مقاومت در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی:

اجرای جشنواره بین المللی مقاومت در شهرستان ها، روشن نگه داشتن تنور مقاومت است

  • شناسه خبر: 47155
اجرای جشنواره بین المللی مقاومت در شهرستان ها، روشن نگه داشتن تنور مقاومت است

کاکایی گفت: با ترویج فرهنگ مقاومت، جوانان به جای قهرمان سازی برون مرزی بدنبال اسطوره هایی می روند که به شهادت رسیدند.

خانه » آخرین اخبار » اجرای جشنواره بین المللی مقاومت در شهرستان ها، روشن نگه داشتن تنور مقاومت است

جانشین امور استان های جشنواره فیلم مقاومت در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزاری با عظمت جشنواره در رفسنجان ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشحالم که در شهر رفسنجان و مردم خونگرم آن که ویژگی آن ها فرهنگی بودنشان است، حضور یافتم.

عبدالستار کاکایی با اشاره به اجرای سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در ۸ کشور جهان در بخش های سینمای ایران، جلوگاه نور و عماد مغنیه، گفت: نمایش فیلم های جشنواره در ۴۲۰ شهرستان و ۲۷۰۰ نقطه شامل بیش از ۵۰۰ دانشگاه و نزدیک به ۷۰۰ حوزه علمیه و ۴۰۰ دفتر بسیج هنرمندان و هزاران محله و مسجد و پایگاه از گستره وسیع آن خبر می دهد.

وی حضور قشر جوان به عنوان اصلی ترین مخاطبان جشنواره را ارج نهاد و افزود: فعال بودن بخش های خبری و فرهنگی و اجرای برنامه های جنبی در شهرستان ها به نوعی روشن نگه داشتن تنور فرهنگ مقاومت است.

کاکایی ادامه داد: ما همه بچه های جنگیم و اکنون که جنگ تمام شده و توپ و تانک ها در انبارها خاک می خورد، آنچه به درد می خورد، ذهن نسل جوان است که در آن ته نشین شود طی ۸ سال، ۲۰۰ هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم شد تا اکنون همه در آرامش تحصیل کنند و هیچ کشوری جرآت تعرض به ایران را نداشته باشد.

وی ترویج فرهنگ مقاومت را از اولویت های اصلی جشنواره بیان کرد و گفت: با ورود این فرهنگ، جوانان و دانش آموزان به دنبال قهرمان سازی برون مرزی نمی روند و می دانند که در این مملکت آدم هایی بودند که اسطوره وار زندگی کردند و به شهادت رسیدند.

عبدالستار کاکایی در رفسنجان1

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جشنواره فیلم مقاومت خانه خشتی عبدالستار کاکایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان