۳۶ نفر در رفسنجان کار سرشماری عمومی کشاورزی را انجام می دهند

  • شناسه خبر: 46159
۳۶ نفر در رفسنجان کار سرشماری عمومی کشاورزی را انجام می دهند

معاون فرماندار رفسنجان گفت: در انتخاب مأمورین سرشماری نهایت دقت انجام شده است و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای این امر انتخاب شده اند.

خانه » آخرین اخبار » ۳۶ نفر در رفسنجان کار سرشماری عمومی کشاورزی را انجام می دهند

به گزارش “خانه خشتی”، معاون برنامه ریزی فرماندار رفسنجان در نشست مشترک با روابط عمومی ادارات با اشاره به اهمیت سرشماری کشاورزی گفت: سرشماری عمومی کشاورزی لازمه آبادانی و خوداتکائی ملی می باشد و باید همه مردم و دستگاه ها برای اطلاع رسانی دقیق آن بکوشند.

اسماعیلی ارائه آمار دقیق را در برنامه ریزی آینده شهرستان مؤثر خواند و افزود: اطلاعات کشاورزی و واحدها باید به طور کامل دریافت شود.

وی ادامه داد: مخاطب پرسش نامه های سرشماری کشاورزی، آن دسته از همشهریان هستند که در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۰ خود را کشاورز معرفی کرده اند.

اسماعیلی تلاش بخشداری ها و شهرداری ها را ضروری عنوان کرد و گفت: ادارات نیز با انجام تبلیغات، نصب بنر و پوستر در اجرای دقیق سرشماری عمومی کشاورزی همکاری نمایند.

معاون فرماندار از اجرای سرشماری بدون کاغذ خبر داد و گفت: برای کاهش هزینه ها و به روز نمودن اطلاعات از تبلت برای دریافت آمار کشاورزان استفاده می شود.

وی تعداد مأمورین سرشماری کشاورزی در رفسنجان را ۳۶ نفر اعلام کرد و گفت: در انتخاب مأمورین سرشماری نهایت دقت انجام شده است و فارغ التحصیلان رشته کشاورزی برای این امر انتخاب شده اند که تأیید آن ها توسط جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سرشماری عمومی کشاورزی کشاورزان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان