پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مسابقات طناب کشی آقایان برگزار می شود

به گزارش “خانه خشتی”، مسابقات طناب کشی ویژه آقایان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار می شود.

رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: این مسابقات به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و آغاز فصل برداشت محصول پسته در امام زاده پیر غیب روستای لاهیجان برگزار می شود.

جواد حاج باقری اظهار داشت: تیم های ۶ نفره و با وزن حداکثر ۵۰۵ کیلوگرم، عصر روز پنج شنبه بیستم شهریور ماه ساعت ۱۵ به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی افزود: تیم های متقاضی برای شرکت در مسابقه تا نوزدهم شهریور ماه مهلت دارند با ارائه مدارک لازم به دفتر هیئت ورزش های روستایی واقع در خیابان تختی و یا دفتر دهیاری لاهیجان مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های ۵۲۴۹۴۵۰ و ۰۹۱۳۹۴۲۸۰۴۴ تماس بگیرند.

حاج باقری ضمن تشکر از فرمانداری، بخشداری مرکزی، هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان و شهرستان رفسنجان، اداره ورزش و جوانان رفسنجان، شورای اسلامی، دهیاری و شورای ورزشی لاهیجان، پایگاه شهید غفاری و تولیت امامزاده پیر غیب گفت: برپایی مسابقات تیمی در روستاها به منظور افزایش روحیه نشاط و شادابی در سراسر شهرستان و زنده نگهداشتن بازی های سنتی محلی از اهداف هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی می باشد.

خروج از نسخه موبایل