رضا رنجبر کریمی گفت:

میدان شاهد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، نماد شهدای علمی کشور است

  • شناسه خبر: 45672
میدان شاهد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، نماد شهدای علمی کشور است

رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: میدان شاهد در کنار مسجد زیبای دانشگاه می تواند به عنوان نماد دانشگاه ولی عصر (عج) و حتی نماد شهر محسوب شود.

خانه » میدان شاهد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، نماد شهدای علمی کشور است

به گزارش “خانه خشتی”، رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما میدان شاهد را نماد دانشگاه عنوان کرد و گفت: این میدان به نام و نیت شهدای علمی نامگذاری شده است و نام آن نیز از القاب امام مهدی (عج) می باشد.

رنجبر کریمی ادامه داد: اطراف میدان شاهد گل های لاله که نمادی از شهدای علمی کشور است، تعبیه شده است و به نحوی ذهن انسان را متوجه شهدا می کند.

وی آغاز به کار ساخت میدان را دو سال گذشته عنوان کرد و گفت: میدان شاهد دانشگاه ولی عصر (عج) در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان در هفته گذشته به بهره برداری رسید.

رنجبر کریمی افزود: میدان شاهد در کنار مسجد زیبای دانشگاه می تواند به عنوان نماد دانشگاه ولی عصر (عج) و حتی نماد شهر محسوب شود.

میدان شاهد دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

رییس دانشگاه ولی عصر (عج) در ادامه افتتاح تالار خیام با ظرفیت ۸۰۰ نفر را از دیگر طرح های عمرانی دانشگاه عنوان کرد و گفت: این تالار که در جوار میدان شاهد دانشگاه قرار دارد، با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با برخورداری از بهترین کیفیت صوتی، تصویری و ظرفیت در استان کرمان نمونه است.

وی مساحت تالار را یک هزار و ۵۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: هزینه احداث تالار خیام از محل بودجه های عمرانی دولت هزینه شده است.

برچسب ها:
تالار خیام دانشگاه ولی عصر رفسنجان خانه خشتی دانشگاه ولی عصر رفسنجان رضا رنجبر کریمی رییس دانشگاه ولی عصر رفسنجان رفسنجان میدان شاهد میدان شاهد دانشگاه ولی عصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    البته رئیس سابق!

    شهروند

    بله داس اعتدال ایشون رو هم درو کرد...
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان