رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در آیین افتتاحیه اولین کنگره شهدای شیمی :

سهم شهر فاتحان اروند از شیمی، اعطای سه شهید به این جامعه است

  • شناسه خبر: 45512
سهم شهر فاتحان اروند از شیمی، اعطای سه شهید به این جامعه است

رنجبر کریمی گفت: شهر رفسنجان به شهر فاتحان اروند مشهور است و در بین این شهدای بزرگوار سه شهید شیمی سهم شهرستان رفسنجان است.

خانه » سهم شهر فاتحان اروند از شیمی، اعطای سه شهید به این جامعه است

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در ابتدای مراسم، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: جامعه شیمی کشور ۸۱ شهید والامقام تقدیم اسلام کرده است، شهیدانی که در دهه ۶۰ کلاس درس و آزمایشگاه را رها کردند و در جبهه ها حضور یافتند و صاحب عزت و سربلندی برای کشور عزیزمان شدند.

رضا رنجبر کریمی با اشاره به دو تن از شهدای شیمی که تاکنون از آن ها خبری نشده است، افزود: شهید علیرضا رحمانی و سید عبدالصمد عظیمی ازشهیدان والا مقامی هستند که به ترتیب در اروندرود و جزیره مجنون به شهادت رسیدند و تاکنون از آن ها خبری نشده است و خانواده آن ها چشم انتظار بدن مطهر فرزندشان هستند.

وی افزود: به خود می بالیم که نخستین میزبان کنگره شهدای جامعه شیمی در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان هستیم.

رضا رنجبرکریمی تصریح کرد: امروز ما مدیون ایستادگی و رشادت رزمندگان و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس هستیم، شهدایی که امام (ره) نیز در وصیت نامه خود محشور شدن با آنان را از خداوند خواسته است.

وی تقارن هفدهمین کنگره شیمی کشور با نخستین کنگره شهدای شیمی را گرامی داشت و افزود: امروز روز تجلیل از امام زادگان و بقاع متبرکه است؛ امیدواریم خداوند در چنین روزی به ما توفیق دهد که رهرو راه شهدا باشیم.

رنجبر کریمی خاطر نشان کرد: شهر رفسنجان به شهر فاتحان اروند مشهور است و در بین این شهدای بزرگوار سه شهید شیمی سهم شهرستان رفسنجان است.

IMG_6889

برچسب ها:
تالار خیام خانه خشتی دانشگاه ولیعصر رفسنجان رفسنجان رنجبر کریمی شهدای شیمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان