رییس شورای روستای لاهیجان مطرح کرد:

برای تکمیل ساخت سالن ورزشی شهدای لاهیجان، ۴ میلیارد ریال هزینه نیاز است

  • شناسه خبر: 45113
برای تکمیل ساخت سالن ورزشی شهدای لاهیجان، ۴ میلیارد ریال هزینه نیاز است

رییس شورای روستای لاهیجان کمک های مردمی و خیرین را در پیشرفت طرح های عمرانی مؤثر دانست و گفت: برای تکمیل ساخت سالن ورزشی شهدای لاهیجان به ۴ میلیارد ریال هزینه نیاز داریم.

خانه » آخرین اخبار » برای تکمیل ساخت سالن ورزشی شهدای لاهیجان، ۴ میلیارد ریال هزینه نیاز است

 سید ابوالقاسم احمدی رییس شورای روستای لاهیجان از توابع بخش مرکزی رفسنجان در گفتگو با “خانه خشتی“، از وجود یک زمین چمن به مساحت بیش از ۱۰ هزار متر مربع در این روستا خبر داد و گفت: این زمین نزدیک به ۱۲ سال پیش افتتاح شده است و هم اکنون تمرین های تیم های فوتبال و مسابقات مختلف در آن برگزار می شود.

احمدی ضمن اشاره به کشف استعدادهای ورزشی در روستای لاهیجان گفت: توجه به ورزش و سرمایه گذاری برای کشف استعدادهای ورزشی هدف ماست.

وی با اشاره به حضور تیم های فوتبال رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در این روستا خاطر نشان کرد: آکادمی مس رفسنجان با عنوان تیم سرداران شهدای لاهیجان در این روستا فعالیت می کند.

احمدی هم چنین به احداث سالن ورزشی به مساحت بیش از هزار متر مربع در لاهیجان اشاره کرد و افزود: این سالن در قالب طرح مشارکتی و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال ساخته شده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی کمک های مردمی و خیرین را در پیشرفت طرح های عمرانی مؤثر دانست و گفت: برای تکمیل ساخت سالن ورزشی به ۴ میلیارد ریال هزینه نیاز داریم.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان روستای لاهیجان شهدای لاهیجان ورزش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان