تصمیم حرفه ای دنیزلی مقابل سایپا

  • شناسه خبر: 4508
تصمیم حرفه ای دنیزلی مقابل سایپا

شکست سنگین مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نیست و عصبانیت آنها کاملا طبیعی است. باید منتظر تبعات این باخت خانگی باشیم. امروز هواداران پرسپولیس دنیزلی را مقصر این ناکامی می دانند چرا که سرمربی مسئول نتایج تیم است اما اگر بخواهیم از دریچه ای که افندی به موضوع نگاه می […]

خانه » ورزشی » تصمیم حرفه ای دنیزلی مقابل سایپا

شکست سنگین مقابل سایپا در ورزشگاه آزادی برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نیست و عصبانیت آنها کاملا طبیعی است. باید منتظر تبعات این باخت خانگی باشیم.

امروز هواداران پرسپولیس دنیزلی را مقصر این ناکامی می دانند چرا که سرمربی مسئول نتایج تیم است اما اگر بخواهیم از دریچه ای که افندی به موضوع نگاه می کند به این دیدار نگاه کنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم دنیزلی تصمصیم عاقلانه و منطقی اتخاذ کرده و نباید مورد هجمه وسیع انتقادات قرار بگیرد.

هواداران پرسپولیس نیمکت نشینی علی کریمی، محمد نوری و حتی محمد نصرتی در بازی با سایپا را دلیل باخت تیمشان می دانند اما پرسپولیس در این فصل با کریمی، نوری و نصرتی بازهم باخته بود پس حضور آنها در ترکیب سرخپوشان تهرانی تضمینی برای پیروزی مقابل سایپا نبود چرا که در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد و هرلحظه باید منتظر اتفاقات جدیدی بود.

دنیزلی در این دیدار به کریمی ، نوری و نصرتی استراحت داد چرا که پرسپولیس لیگ را از دست داده و تمرکزش در حال حاضر روی لیگ قهرمانان آسیا است. افندی مقابل سایپا همان کاری را کرد که مقابل نفت تهران انجام داده بود. با این تفاوت که نفت تهران را شکست داد و همگان شاهد بودند که تیم سرحال و آماده او چه بلایی سر الشباب امارات در ورزشگاه آزادی آورد. حالا هم که پرسپولیس بازی حساسی مقابل الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی دارد دنیزلی به مهره های اصلی خود استراحت داد تا خستگی ناشی از لیگ روی کیفیت آنها تاثیر نگذارد اما پرسپولیس مقابل سایپا در نیمه اول آنقدر ضعیف و دور از انتظار ظاهر شد که دنیزلی برخلاف میل باطنی اش مجبور شد برای جلوگیری از یک آبروریزی بزرگ کریمی، نوری و نصرتی را در شروع نیمه دوم به میدان بفرستد.

دنیزلی حرفه ای عمل کرد اما پرسپولیس آنقدر ضعیف است و در خطوط مختلف مشکل دارد که هنوز بازی شروع نشده در ورزشگاه آزادی ۲ گل از حریفش عقب می افتد. حالا انتقاد درست و سازنده کریمی بیشتر به چشم می آید چرا که بعد از بازی با الغرافه قطر در تهران به حضور بازیکنان ضعیف در زمین اشاره کرده بود. آن روز کسی حرف کاپیتان پرسپولیس را درست متوجه نشد به جز شخص دنیزلی که در بازی با سایپا تیم را بدون کریمی به زمین فرستاد و بازیکنان ضعیف این تیم متوجه شدند در چه قواره ای هستند. دنیزلی روی آسیا تمرکز کرده و لیگ برایش اهمیتی ندارد به همین دلیل مقابل سایپا ریسک نکرد تا تیمی قدرتمند را مقابل الهلال به میدان بفرستد.

به نقل از ipna

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان