معاون استاندار گفت:

اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی از افزایش آمار طلاق جلوگیری می کند

  • شناسه خبر: 44926
اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی از افزایش آمار طلاق جلوگیری می کند

فرماندار ویژه رفسنجان گفت: ایجاد شغل برای جوانان به معنی جلوگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه ازدواج و کمرنگ شدن طلاق است.

خانه » آخرین اخبار » اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی از افزایش آمار طلاق جلوگیری می کند

به گزارش “خانه خشتی”، معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی مشاغل خانگی با ابراز قدردانی از خانواده خیر نورمحمدی برای اجرای این امر خداپسندانه گفت: هیچ عبادتی به جز خدمت به خلق نیست.

حمید ملانوری با اشاره به حضور خیرین به عنوان ارزشمندترین منابع توسعه انسانی، افزود: شهر رفسنجان به خیر و خیری معروف است و رتبه خوبی در موقوفات داراست و در همه دوران شاهد احداث مجموعه های فرهنگی ورزشی توسط خیرین بوده ایم.

فرماندار ویژه رفسنجان اظهار داشت: نیت خالصانه خیرین در انجام کار خیر بر کسی پوشیده نیست و نگاه جهان شمولی آنان به اطراف، موجب توسعه امور خیر و پیشرفت و تعالی شهرستان می شود.

ملانوری با اشاره به وجود نیروی انسانی و امکانات موجود در رفسنجان، گفت: تولید پسته رفسنجان در سال جاری ۳ برابر سال گذشته است و حتی در سال های خشکسالی و بد محصولی نیز شاهد درآمدزایی خوبی از پسته بوده ایم.

وی ادامه داد: آنچه امروز کم داریم، فرصت شغلی است و باید برای ایجاد آن تلاش کنیم تا جامعه را از گرفتاری در آسیب های اجتماعی که در نتیجه بیکاری جوانان ایجاد می شود، نجات دهیم.

ملانوری با اشاره به آمار بالای طلاق در رفسنجان افزود: میزان طلاق های در عقد نیز در رفسنجان در حال افزایش است و ایجاد شغل برای جوانان به معنی جلوگیری از آسیب های اجتماعی، توسعه ازدواج و کمرنگ شدن طلاق است.

وی خاطر نشان کرد: شایسته است از کلیه خیرینی که با ایجاد فعالیت های تولیدی برای رونق جامعه تلاش می کنند قدردانی کنیم تا در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.

برچسب ها:
خانه خشتی خیریه خیرین گمنام رفسنجان رفسنجان طلاق فرماندار ویژه رفسنجان مشاغل خانگی معاون استاندار موقوفات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان