با حضور استاندار کرمان:

دومین تالار بزرگ استان در رفسنجان افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 44835
دومین تالار بزرگ استان در رفسنجان افتتاح می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه ولی عصر (عج) گفت: تالار خیام با ظرفیت ۷۵۰ نفر و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

خانه » آخرین اخبار » دومین تالار بزرگ استان در رفسنجان افتتاح می شود

به گزارش “خانه خشتی”، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه ولی عصر (عج) در جمع خبرنگاران،  توجه به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمودند: دانشگاه کارخانه انسان سازی است، گفت: بر اساس این سخن در دانشگاه افراد علاوه بربعد علمی بایستی در بعد معرفت شناسی نیز تربیت شوند که افرادی متعهد باشند.

طالبی زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه محصولات دانشگاه که فارغ التحصیلان آن می باشند مدیران، کارشناسان، اعضای هیات علمی و محققین آینده کشور هستند، در جهت نیل به اهداف دانشگاه که امر آموزش و پژوهش و تربیت نیروی انسانی است، توجه به پشیتبانی و تأمین زیر ساخت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است که فعالیت های معاونت توسعه مدیریت و منابع در دانشگاه در این راستا می باشد.

وی از افتتاح تالار خیام با حضور استاندار در هفته دولت خبر داد و گفت: تالار خیام با ظرفیت ۷۵۰ نفر دومین تالار بزرگ در استان کرمان می باشد که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

طالبی زاده افزود: میدان شاهد دانشگاه نیز به متراژ۲۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه ولی عصر (عج) به کلنگ زنی ۴ طرح در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل فاز سوم دانشکده علوم پایه، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، سلف سرویس ۲، گلخانه تحقیقاتی کشاورزی با متراژ بیش از ۹ هزار متر مربع می باشد که از طرح های ملی و داخلی دانشگاه هستند.

دانشکده ایران شناسی با متراژ ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع، خوابگاه دخترانه صبوری (پری شمسایی) با متراژ بیش از ۳ هزار متر مربع و مرکز علوم اسلامی و تعمیر و افزایش فضای مفید مسجد از جمله پروژه هایی بود که دکتر طالبی زاده به آن ها اشاره کرد و گفت: این پروژه ها با مشارکت خیرین هم اکنون در حال اجرا می باشند.

وی ادامه داد: خوابگاه پسرانه والفجر ۶ با متراژ بیش از ۳ هزار متر مربع، مجموعه ورزشی خواهران با متراژ ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع و مجموعه آزمایشگاه شیمی و ساختمان بسیج دانشگاه (با همکاری بسیج) نیز از جمله پروژه هایی است که قبلاً آغاز شده و با درآمد اختصاصی در حال اجرا می باشد.

طالبی زاده ضمن تشکر از خیرین شهرستان که همکاری مناسبی در در فعالیت های دانشگاه و به خصوص ساخت و سازها و تامین فضاهای آموزشی و خوابگاهی داشته اند، گفت: تصفیه خانه فاضلاب به متراژ یک هزار متر مربع و بخش دوم فاز دوم دانشکده علوم پایه به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از پروژه هایی در دست مطالعه می باشند که به زودی آغاز خواهند شد. به یاری دانشگاه شتافته اند صمیمانه قدردانی و تشکر نماییم.

برچسب ها:
استاندار تالار خیام خانه خشتی دانشکده علوم پایه رفسنجان کرمان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه ولیعصر (عج) هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان