امام جمعه رفسنجان:

نسبت به متکدیان دل رحمی نکنید/حجاب باعث آسایش و آرامش دختران می گردد

  • شناسه خبر: 44741
نسبت به متکدیان دل رحمی نکنید/حجاب باعث آسایش و آرامش دختران می گردد

امام جمعه رفسنجان گفت: دختران امروز بعنوان مادران آینده هستند و مرد از دامن آنان به معراج می رود باید با پوشش در جوامع شرکت کنند و در ارتباط با جنس مخالف جلوگیری کنند که باعث آسایش و آرامش آنان می شود.

خانه » آخرین اخبار » نسبت به متکدیان دل رحمی نکنید/حجاب باعث آسایش و آرامش دختران می گردد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه امروز ضمن اشاره به تسلیت شهادت رئیس مذهب شیعه گفت: با توجه به سخن امام صادق (ع)، هر بنده ای که بدون نیازمندی درخواست کمک کند، خداوند پیش از مرگ او را فقیر می کند و آتش دوزخ برای وی مقدر می شود.

وی افزود: وجود متکدیان در سطح شهر علاوه بر زشتی معابر و مکان هایی عمومی شهر ، باعث ایجاد گرفتاری و آسیب هایی در سطح شهر می شود که مسئولین باید در این زمینه برخورد جدی داشته باشند.

وی دل رحمی مردم نسبت به متکدیان را بیجا دانست و تصریح کرد: برای کمک به افراد فقیر و نیازمند می توانید به کمیته امداد ، بهزیستی و خیریه های متعددی که وجود دارد مراجعه نمایید.

رمضانی پور امامت را در چند دوره عنوان کرد و افزود: امامان مأمور به سکوت ، شهادت و جهاد بودند.

وی مکتب امام جعفر صادق(ع) را از جمله دانشگاه هایی دانست که توانسته امام روح الله و رهبر انقلاب را تربیت کند و تحویل جامعه دهد.

امام جمعه رفسنجان با یادآوری پنجشنبه ۶ شهریور ماه که میلاد حضرت معصومه (س)، روز دختران و آغاز دهه کرامت می باشد خاطر نشان کرد: دختران در سبک زندگی و فرهنگ اسلامی از متعالی ترین جایگاه برخوردارند.

وی با اشاره به قرار گرفتن دختران در مد تهاجم فرهنگی، گفت: دختران امروز بعنوان مادران آینده هستند و مرد از دامن آنان به معراج می رود باید با پوشش در جوامع شرکت کنند و در ارتباط با جنس مخالف جلوگیری کنند که باعث آسایش و آرامش آنان می شود.

رمضانی پور با بیان هفته دولت که از دوم شهریورماه بمناسبت شهادت شهید رجایی و باهنر می باشد افزود: در مدت کوتاه مسئله سلامت به خوبی حل شده و هر فرد  با بیمه ای که دارد با پرداخت ۱۰ درصد هزینه و روستائیان ۵ درصد میتواند از خدمات بیمارستان استفاده کند.

وی با بیان مذاکرات هسته ای که در حال اجراست گفت: در هر گونه مذاکرات با آمریکا دولت وظیفه و قدرت ندارد با آمریکا رابطه برقرار کند و در این راستا رهبر انقلاب تصمیم می گیرد.

رمضانی پور با اشاره به تلاش دولت برای خروج از رکود و تورم، افزود: با تلاش فرماندار ، نماینده و نهاد امام جمعه و حضور سرمایه داران در کارهای فرهنگی رو به پیشرفت هستیم.

وی با گرامیداشت روز صنعت، روز پزشک و روز کارمند گفت: یکی از وظایف شرعی و قانونی نظارت در دستگاه اجراست و مجلس نیز در این زمینه بر همه کارها بخصوص شخص رئیس جمهور نظارت دارد.

 

 

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان نمازجمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان