حجت الاسلام رمضانی پور:

با ورود نخبگان به بخش تولید، دولت به خوبی به وظیفه اش عمل می کند

  • شناسه خبر: 44729
با ورود نخبگان به بخش تولید، دولت به خوبی به وظیفه اش عمل می کند

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر دانش آموز نخبه در یک شهر به بخش تولید وارد شود و خدمت به بخش خصوصی را ترجیح دهد، دولت به وظیفه اش به خوبی عمل می کند.

خانه » آخرین اخبار » با ورود نخبگان به بخش تولید، دولت به خوبی به وظیفه اش عمل می کند

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در جمع برترین های کنکور ۹۲ افتخار آفرینی دانش آموزان رفسنجانی را تقدیر کرد و گفت: اگر تلاش و فداکاری شما و عشق و علاقه تان نبود، هر چند معلم و مدرسه و خانواده هم می خواستند، نتیجه نمی داد.

امام جمعه رفسنجان خطاب به برترین های کنکور، با اشاره به نقش والدین و معلمین در موفقیت دانش آموزان، افزود: آنچه از هم مهم تر است، تلاش خود شماست و جای تبریک دارد که شما در این عرصه علمی که نیاز به جهاد واقعی داشت، بدرخشید.

وی در ادامه توجه به تهذیب، تحصیل و ورزش که مورد توجه مقام معظم رهبری می باشد، ضروری عنوان کرد و گفت: الحمدالله دانش آموزان برتر کنکور در امر تحصیل موفق شدند، در تهذیب نیز نباید کمتر از تحصیل وقت گذاشت که مایه رشد است.

رمضانی پور ادامه داد: این اولین گام شما در موفقیت بود که ان شاء الله با ادامه آن همراه با تهذیب و ورزش بتوانید از نیروهای مفید و باارزش نظام شوید؛ اگر آموزش و پرورش را به منزله تنه درخت بدانیم، حاصل آن مجموعه چند هزار نفری از از اساتید و دبیران دل سوخته است که دانش آموزان آن را به منصه ظهور می رسانند.

امام جمعه رفسنجان از برترین های کنکور خواست به دنبال مناصب دولتی نباشند و افزود: باید کمک کنیم دولت کوچک شود، چرا که صرف هزینه تمام بودجه های دولت برای دولت زیان بزرگی به دنبال دارد.

وی فعالیت بخش خصوصی را در گسترش استعدادهای ایران اسلامی مؤثر دانست و گفت: اگر دانش آموز نخبه در یک شهر به بخش تولید وارد شود و خدمت به بخش خصوصی را ترجیح دهد، دولت به وظیفه اش به خوبی عمل می کند.

رمضانی پور افزود: شما فرهیختگان باید مشوق و الگویی برای هم سن و سالان خود باشید و آن ها نیز با همین نگاه کشور و مرزوبوم را بسازند و پیشرفت های لازمه را کسب کنند.

وی اظهار داشت: این مراسم باید خیلی زودتر برگزار می شد، اما به دلیل تغییرات آموزش و پرورش و روی کار آمدن فرماندار جدید رفسنجان به تعویق افتاد که امیدواریم حمایت ایشان ادامه یابد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان ایران اسلامی بخش خصوصی برترین های کنکور 92 تجلیل دولت رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان