پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

فضای رسانه ها در رفسنجان مطلوب است

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان، ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی، گفت: این ایام به پاسداشت این شهید عرصه خبر و شهادت دیپلمات های ایرانی به سربازان خبر و اطلاع رسانی اختصاص دارد.

امام جمعه رفسنجان افزود: کار بزرگی که خبرنگاران و رسانه ها انجام می دهند، اطلاع رسانی مناسب به مردم است.

وی ادامه داد: افزون بر ۸۰ درصد اهالی خبر بدون غرض اطلاع رسانی می کنند و ۲۰ درصد دیگر نیز ممکن است مزدور بیگانه شوند.

رمضانی پور فضای رسانه ها در استان کرمان و شهرستان رفسنجان را مطلوب عنوان کرد و گفت: فرزندان این مرزوبوم در رادیو، نشریات، خبرگزاری ها و سایت های خبری بدون غرض و با عشق و علاقه و انگیزه و با دست خالی فعالیت می کنند؛ در حالی که بیشترین محدودیت ها را دارند و بسیاری از دغدغه های آن ها عملی نشده است.

وی انعکاس اخبار برنامه های تکریم خیرین و تحلیل این قبیل فعالیت ها که موجب تشویق واحدهای تولیدی و فعال شدن نیروی محرکه می شود، مؤثر خواند و فزودظ همگرایی و وحدت مسئولین و بازخورد این برنامه ها توسط خبرنگاران می تواند تأثیرگذار باشد.

رمضانی پور ادامه داد: باید در این عرصه نقد هم وجود داشته باشد؛ نقدی که دوستانه، منصفانه و بدون قصد و غرض انجام شود به پیشرفت شهرستان کمک می کند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به خبرنگاران گفت: در انتشار اخبار،با مسئولین در ارتباط باشید، مصالح کلان شهر را در نظر بگیرید و به سمت سوژه هایی بروید که به تضعیف شهر نینجامد.

وی افزود: هر قدمی که شهرستان را به سمت ایده آل بودن می برد، عبادت محسوب می شود و در این راه، لازم است ضمن سالم سازی، تذکرات پی در پی به مسئولین هم وجود داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل