دبیر اولین کنگره شهدای شیمی خبر داد:

پایگاه جامع شهدای شیمی راه اندازی شد

  • شناسه خبر: 44356
پایگاه جامع شهدای شیمی راه اندازی شد

دبیر اولین کنگره شهدای شیمی از راه اندازی پایگاه جامع شهدای شیمی کشور به آدرس shahidshimi.vru.ac.ir خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » پایگاه جامع شهدای شیمی راه اندازی شد

 

 

به گزارش “خانه خشتی“، رضا رنجبر کریمی دبیر اولین کنگره شهدای شیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: به همت دانشگاه ولی عصر (عج) و انجمن شیمی ایران ۱۰ شهریور امسال اولین کنگره شهدای شیمی همزمان با هفدهمین کنگره شیمی برگزار می شود.

وی افزود: نظر به برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی همزمان با هفدهمین کنگره شیمی کشور از سال گذشته تلاش های فراوانی برای شناسائی و گردآوری اطلاعات شهدای شیمی شامل مکاتبه با دانشگاه های دارای رشته شیمی، مکاتبه با بنیاد شهید و ایثارگران و سایر نهادهای مرتبط با شهدا انجام شد تا در نهایت منجر به شناسائی بیش از ۸۰ شهید شیمی کشور گردید.

رنجبر کریمی خاطر نشان کرد: در بین شهدای شیمی سرداران شهیدی چون ظل انوار رئیس ستاد سپاه فجر شیراز، شهید صباغ قائم مقام سپاه کاشان، شهید بخشایش از شهدای حزب جمهوری، شهید سید احمد طیب زاده- شهید ترور هسته ایی، شهید محمد صادقی از شهدای عاشورای ۷۳ حرم رضوی، شهید نادر سنجر شهید ترور از شیراز و شهید زمانی موسوی از کنگاور از شهدای پیروزی انقلاب اسلامی به چشم می خورد.

وی ادامه داد: همچنین شهید سید حسین میر سلطانی جوانترین دانشجوی پیرو خط امام که در تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند و شهید جمال دهشورکه در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشته و رتبه ۲ کنکور سراسری را داشتند نیز حضور دارند، شهید دهشور از شهدای هویزه است که به همراه شهید علم الهدی به شهادت رسید و مزارش در همان جاست.

دبیر کنگره شهدای شیمی با اشاره به حضور دو تن از شهیدان مفقود الجسد به نام های علیرضا رحمانی از رفسنجان و سید عبدالصمد عظیمی از مرودشت در میان شهدای شیمی تصریح کرد: امید است با برگزاری این کنگره نام و یاد شهدا و فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی آنها در جامعه و بویژه در مجامع علمی زنده شود .

رنجبر کریمی یادآور شد: این کنگره به یاری خداوند ، دهم شهریور ماه با حضور خانواده معظم شهدای شیمی، متخصصان رشته شیمی در سراسر کشور، رئیس و هیأت مدیره انجمن شیمی ایران، شخصیت های کشوری و لشکری در تالار خیام دانشگاه ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار خواهد گردید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مدیریت سایت shahidshimi.vru.ac.ir

    باسلام از پوشش خبری شما کمال تشکر را داریم.... مخاطبان گرامی میتوانند از قسمت گلستان شهدای شیمی ، اطلاعات فردی ، زندگینامه ، وصیتنامه شهدای شیمی ایران را مشاهده کنند. موفق و موید باشید... التماس دعا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان