در چهار ماهه نخست امسال

کمک بیش از ۲۰۰ میلیونی مردم رفسنجان به بازسازی عتبات عالیات

  • شناسه خبر: 44352
کمک بیش از ۲۰۰ میلیونی مردم رفسنجان به بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان از حضور چشمگیر مردم رفسنجان‌ در کمک و مساعدت به بازسازی عتبات عالیات در عراق خبر داد .

خانه » آخرین اخبار » کمک بیش از ۲۰۰ میلیونی مردم رفسنجان به بازسازی عتبات عالیات

حسن کبیریان مسئول ستاد عتبات و عالیات رفسنجان با اشاره به حضور چشمگیر مردم این شهرستان‌ در کمک و مساعدت به بازسازی عتبات عالیات، اظهار داشت: مردم خداجو و ولایی رفسنجان درچهارماهه ابتدای سال ۱۳۹۳ مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲۸۵ گرم طلا جهت بازسازی عتبات مقدسه ی عراق نذورات پرداخت نموده اند .

وی همچنین از ترفیع گنبد امام حسین(ع) به عنوان یک حرکت اولویت دار در ستاد بازسازی خبر داد و گفت: ما در  شهرستان و ستادهای تابعه  جهت این امر خطیر و معنوی آماده دریافت نذورات هستیم .

کبیریان تصریح کرد: در طرح ترفیع گنبد پس از دریافت نذورات رسید دریافت وجه  ممهور به آرم ستاد شهرستان  تحویل داده  می شود .

وی افزود: در روستاهای تابعه فقط توسط افراد دارای کارت شناسایی ستاد عتبات شهرستان رفسنجان نذورات دریافت می گردد، لذا نذورات فقط به دفاتر ستاد شهرستان تحویل شود.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات رفسنجان خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که با کمک های مردم ولایی و عاشق اهل بیت(ع) این شهرستان  تعهدات سالانه این ستاد محقق شود.
وی با اشاره به کمک های میلیاردی  سالانه مردم رفسنجان  به ستاد عتبات عالیات گفت: این کار با عشق فراوان به اهل بیت(ع) در سراسر شهرستان  صورت می گیرد.

برچسب ها:
کمک بیش از 200 میلیونی مردم رفسنجان به بازسازی عتبات عالیات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ستاد عتبات عالیات رفسنجان

    با سلام خواهشمند است خبرها را با ذکر منبع یعنی سایت عتبات عالیات نشر دهید www.atabatrafsanjan.ir با تشکر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان