به همراه عکس

پخش کامل «رابین‌هود» از شبکه اچ‌دی

  • شناسه خبر: 44346
پخش کامل «رابین‌هود» از شبکه اچ‌دی

شبکه تازه تاسیس اچ‌دی، کارتون قدیمی «رابین هود» را با حذفیات بسیار کمتری به روی آنتن میبرد.

خانه » آخرین اخبار » پخش کامل «رابین‌هود» از شبکه اچ‌دی

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، تقریبا همه کسانی که دوره کودکی خود را در دهه ۶۰ سپری کرده‌اند، کارتون «رابین هود» را به خاطر دارند.

این کارتون که علاقه‌مندان بسیاری هم داشت، در مناسبت‌هایی نظیر تعطیلات نوروز و اعیاد به روی آنتن می‌رفت و از جمله برنامه های پرمخاطب بود. حالا شبکه تازه تاسیس اچ دی کیفیت این انیمیشن را ارتقاء داده و آن را به روی آنتن می برد. اما از نکات حائز اهمیت در پخش دوباره این کارتون، افزودن بخش هایی است که پیش از این حذف شده بودند.

در نسخه ای جدیدی که این روزها از شبکه اچ دی روانه آنتن می شود، ماجرای رابین هود را یک خروس گیتار به دست روایت می کند که در بخش های دیگر هم حضور او به چشم می خورد. در نسخه قبلی این خروس فقط در لحظه های پایانی و زمان انتقال سکه ها از اتاق خواب پرنس جان به زندان به چشم می خورد.

یکی دیگر از موارد ممیزی رابطه عاشقانه میان رابین هود و ماریا بود. در نسخه قبلی هیچ وقت مخاطب به درستی متوجه این رابطه نمی شد و همه چیز بر اساس حدس و گمان پیش می رفت!

اما در نسخه جدید می بینیم که ماریا با بچه خرگوش ها خبر عشق به رابین هود از دوران کودکی می دهد و درختی را نشان می دهد که این دو عاشق حروف اول اسمشان را در میان قلبی حک کرده اند.

در آخر فیلم هم برای اولین بار مخاطبان می توانند مراسم ازدواج این دو را که در کلیسا برگزار شده، ببینند.

13930520000715_PhotoA

همچنین از نکات قابل توجه دیگر این است که در نسخه قبلی هیچ وقت سخن از پادشاه قبلی به میان نمی آمد و رابین هود به مانند منجی تصویر میشد که اهالی دهکده را از دست ظلم پرنس جان رها می کند. اما در نسخه جدید سخن از پادشاهی به میان می آید که برای نبرد با دشمنانش به دوردست ها سفر کرده و پرنس جان با زیرکی جای او را گرفته. در پایان فیلم برای اولین بار تصویر این پادشاه را که یک شیر است می بینیم، او برای حضور در مراسم ازدواج رابین هود و ماریا به کلیسا آمده و بسیار شاد است.

به گزارش فارس، نکته حائز اهمیت در این ماجرا نگاه مدیران تلویزیون به آثاری است که برای پخش در نظر می گیرند و این نشان می دهد که خطوط قرمز کاملا فرضی بوده و جایگاه آنها را مدیران صداوسیما مشخص می کنند. شاید بعد از گذشت سه دهه از پخش کارتون رابین هود، مدیران به این نتیجه رسیده اند که ازدواج رابین هود و ماریا خیلی هم بد نبوده و یا با دست یابی این سازمان به روتوسکوپی و طراحی لباس برای زنان فیلم هایی که پخش می کنند، آنها را به مرحله ای رسانده که پیش خود فکر کنند ماجرای ازدواج رابین هود در مقابل چیزهایی که ما امروز به روی آنتن می بریم، خیلی هم بد نیست.

برچسب ها:
پخش کامل «رابین‌هود» از شبکه اچ‌دی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان