تأملی بر نشست روابط عمومی ها با فرمانداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 44225
تأملی بر نشست روابط عمومی ها با فرمانداری رفسنجان

با توجه به برگزاری نشست فرمانداری شهرستان رفسنجان با روابط عمومی ادارات سوالاتی در ذهن ما پدیدار آمد که در این مطلب قصد آن را داریم که مطرح کنیم

خانه » آخرین اخبار » تأملی بر نشست روابط عمومی ها با فرمانداری رفسنجان

جای بسی تقدیر و تشکر دارد از اینکه فرمانداری رفسنجان به روابط عمومی ها و در کل جامعه خبری شهرستان اهمیت می دهد و نشست هایی را در این جهت برگزار می کند. از این شور و تحرکی که مدیران این اداره در پی آن هستند باید تقدیر کرد.
اول یک سوال جدی داریم اگر کمی و کاستی و یا کم کاری از طرف فرمانداری رخ دهد آیا روابط عمومی این اداره انعکاس خواهد داد؟ و یا اینکه روابط عمومی این اداره چه ابزار قانونی را در اختیار دار تا از اهداف این سازمان صیانت کند؟ اگر سیاست های سازمان غلط بود باز هم از آن دفاع می کنند و یا علت آن اشتباه را تحلیل خواهند نمود؟
در خواستی نیز در همین ارتباط از فرمانداری رفسنجان داریم. جهت روشن تر شدن افکار عمومی تاریخ شروع پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد را نیز اعلام نمایند.
در این همایش از جانب دوستان مطرح می شود که نقد جدی به سفرهایی استانی دولت نهم و دهم داریم.
در اینجا قصد نداریم که به جانب داری از دولت قبل پرداخته و اساساً سعیمان بر رویکر فراجناحی بوده و اما به مانند خود دوستانمان نقد ساختاری داریم.
سفرهای استانی دولت های نهم و دهم که تبدیل به یک گفتمان و مطالبه از سوی مردم گردید و در ابتدا نیز به سفرهای گردشگری خانوادگی تبدیل نشد و دولت یازدهم نیز ادامه دهنده آن راه با تغییراتی هست آیا در  آن نکاتی مثبتی نبوده که شما نقد جدی دارید و معنای نقد جدی این است که نکات منفی آن از نکات مثبتش بیشتر بوده است. استقبال مردم را در شروع و تا مدتی از این سفرها یاداور می شویم.
دوستان گرامی بهتر آن است زمانی که نقد می کنیم نکات مثبت را هم  دیده و به آن  اشاره کنیم. همان مدلی که از آن به عنوان یک الگو نام می برید و اشاره به سفرهای رهبر انقلاب دارید بهتر است جهت افزایش اطلاعت عمومی و آگاهی های خودمان به نقل قولی از رهبر انقلاب که خود ابداع کننده این سفرها هستند در مورد سفرهای استانی دولت سابق اشاره نماییم:
“شکی نیست که برخی از کوتاهی ها در گذشته انجام گرفته است که امروز باید بوسیله‌ی دولت خدمتگزار و پرکار، ان‌شاءالله جبران بشود. آن چیزی که بنده را در این مورد خرسند می‌کند، همین سفرهای استانی دولت است ؛ رفتن به استانهای مختلف و سرکشیِ مسئولان درجه‌ی یک کشور به شهرستانهای گوناگون و تماس با مردم و دیدن واقعیتها با چشم، نه در گزارش.
یکی از هدفهای من در سفرهائی که سالهای گذشته به استانهای مختلف کشور می‌کردم و در سفرها هم می‌گفتم، همین بود که دولتمردان را به توجه هر چه بیشتر به نقاط آسیب‌دیده و آسیب‌‌پذیر و محروم در کشور متوجه کنم؛ توجه آنها را به این نقاط جلب کنم. امروز خوشبختانه این مقصود حاصل شده است؛ یعنی یکی از برنامه‌های دولت خدمتگزار همین است که همه‌ی استانها و همه‌ی شهرها و شهرستانها را، به طور مستقیم زیر دید قرار می‌دهد.
بیانات در دیدار مردم و عشایر شهرستان نورآباد ممسنی- ۸۷/۲/۱۵”
بازهم تکرار می کنیم در اینکه اشکالات وجود داشته شکی نیست و اما درخواست ما این است که منصفانه نقد کنیم و نکات مثبت را ببنیم و البته ما می دانیم علت همه عقب ماندگی ها از صدر اسلام تا کنون دولت های نهم و دهم می باشد.
لازم به ذکر است با نقد منصفانه و کلان و دیدن نکات مثبت و منفی با هم در سایه اسلام عزیز و زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه می توان امید و آرامش را در جامعه گستراند و در غیر اینصورت با افراطی گری، شبهه افکنی، تند روی شاهد تکرار حوادث تلخ دوران اصلاحات خواهیم بود.
امیدواریم دوستان ما از نقد پذیری لازم برخوردار بوده و با ادبیات رئیس جمهور محترم با ما برخورد نفرمایند. بازهم از برگزاری این نشست ها کمال تشکر را داریم.

برچسب ها:
احمدی نژاد ارسلان افراطی دولت نهم و دهم روابط عمومی ها سفرهای استانی فرمانداری نشست
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ...

    چقدر دیگه احمدی نژاد بد بخت شده که دیگه...

    بی سواد

    خدایا این مسئولیـــــن شیفتـــــہ خدمت را براے ما حفظـــــ بفرما
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان