امام جمعه رفسنجان:

بیانات قاطع و شفاف رهبری در جمع ارتش دیپلماسی کشور برای همگان راه گشا است

  • شناسه خبر: 44179
بیانات قاطع و شفاف رهبری در جمع ارتش دیپلماسی کشور برای همگان راه گشا است

امام جمعه رفسنجان گفت: رهبر فرزانه انقلاب در جمع ارتش دیپلماسی کشور فرمایشات خود را قاطع و شفاف بیان کردند و این می تواند هم برای دولت و هم برای منتقدین و همچنین مجلس و دستگاه قضا راهگشا و تعیین خطی برای آنان باشد.

خانه » آخرین اخبار » بیانات قاطع و شفاف رهبری در جمع ارتش دیپلماسی کشور برای همگان راه گشا است

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع ارتش دیپلماسی کشور را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: ایشان به طور ضمنی کار دستگاه دیپلماسی کشور را پر اهمیت ، حساس و به نوعی پر خطر دانستند.

وی با اشاره به اعلام عدم رضایت رهبر حکیم انقلاب در زمینه ی ادامه مذاکرات بیان داشت: ایشان تنها برای مذاکره در زمینه هسته ای اعلام رضایت کردند و مذاکره را در زمینه های دیگر منع فرمودند و با این اعلام عدم رضایت هر گونه ارتباط با آمریکا را غیر مفید دانستند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمایشات خود را قاطع و شفاف بیان کردند و این می تواند هم برای دولت و هم برای منتقدین و همچنین مجلس و دستگاه قضا راهگشا و تعیین خطی برای آنان باشد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: کشور نیازمند آرامش و ثبات همه جانبه است و به چالش کشیدن دستگاه ها نمی تواند کاری را پیش ببرد.

وی افزود: اگر دولت امروز بسته ای برای خروج کشور از رکود اقتصادی دارد بهتر است با نگرش اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبری است، صورت گیرد و در صورتی که با قصد قربت و جلب رضای خداوند باشد به طور قطع راه برون رفت از مشکلات تحقق می یابد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه امام جمعه رفسنجان بیانات قاطع و شفاف رهبری در جمع ارتش دیپلماسی کشور برای همگان راه گشا است خانه خشتی رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان