رئیس فرودگاه رفسنجان خبر داد:

بخش های عملیاتی فرودگاه رفسنجان از تجهیزات مناسبی برخوردار است

  • شناسه خبر: 44149
بخش های عملیاتی فرودگاه رفسنجان از تجهیزات مناسبی برخوردار است

حمید صالحی بخش های عملیاتی مختلف فرودگاه را برشمرد و افزود: واحد ایمنی زمینی فرودگاه که از ساختمان مجهز به خودروهای اطفاء حریق، خودروهای فالومی و سیستم ارتباطی است که کلیه کارهای ایمنی زمینی که عبارتند از مارشالری، اطفاء حریق، نجات جان مسافران، کنترل ترافیک زمینی، امداد و نجات و نظارت بر سوخت گیری هندلینگ و ایمنی را عهده دار است.

خانه » آخرین اخبار » بخش های عملیاتی فرودگاه رفسنجان از تجهیزات مناسبی برخوردار است

حمید صالحی رئیس فرودگاه بین المللی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“،با اشاره به بخش های مختلف فرودگاه رفسنجان اظهار داشت: سطوح پروازی فرودگاه شامل باند ، تاکسی وی و رمپ (محل توقف هواپیما) می باشد که طول باند فرودگاه ۳۲۰۰ متر و عرض آن ۴۵ متر است.

وی مساحت فضای سبز را ۳۰ هکتار عنوان کرد و گفت: مساحت ساختمان اداری نیز ۸۰۰ متر مربع می باشد.

صالحی بخش های عملیاتی مختلف فرودگاه را برشمرد و افزود: واحد ایمنی زمینی فرودگاه که از ساختمان مجهز به خودروهای اطفاء حریق، خودروهای فالومی و سیستم ارتباطی است و کلیه کارهای ایمنی زمینی که عبارتند از مارشالری، اطفاء حریق، نجات جان مسافران، کنترل ترافیک زمینی، امداد و نجات و نظارت بر سوخت گیری هندلینگ و ایمنی را عهده دار است.

وی در خصوص برج مراقبت اعلام کرد: خلبان در ارتباط با برج مراقبت از کلیه شرایط موجودی و جغرافیایی فرودگاه آگاه می شود و کارهای کنترل و ترافیک پروازها را بر عهده دارد.

رئیس فرودگاه رفسنجان در خصوص بخش الکترونیک فرودگاه خاطر نشان کرد: در این بخش دستگاه هایی وجود دارد که فاصله پرواز و موقعیت فرودگاه را برای خلبان مشخص می کند و کلیه کارهای مخابراتی و تجهیزات ارتباطی، ناوبری و کمک بازرسی بر عهده این واحد است.

وی در ادامه گفت: پلیس و حفاظت فرودگاه نیز در بحث امنیتی در طول شبانه روز خدمت می کنند.

حمید صالحی تصریح کرد: واحد هندلینگ فرودگاه وظایفی از جمله فروش بلیط، تحویل کارت پرواز ، تحویل بار و خدمات مسافر را به عهده دارد و در این زمینه ها فعال می باشد.

وی افزود: قسمت سوختگیری نیز کار سوخت سازی به هواپیما را انجام می دهد.

صالحی در خصوص واحد هواشناسی فرودگاه بیان کرد: این واحد در شرایط جوی سرعت و جهت باد را از طریق دستگاه های موجود و رادیولینگ مشخص و به برج مراقبت اعلام می کند.

رئیس فرودگاه رفسنجان در پایان از حضور و بازدید مهندس ملانوری فرماندار ویژه رفسنجان، دکتر ارسلان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و هیئت همراه از فرودگاه تقدیر و تشکر کرد.

5بازدید فرماندار از فرودگاه رفسنجان

4بازدید فرماندار از فرودگاه رفسنجان

بازدید فرماندار از فرودگاه رفسنجان

بازدید فرماندار از فرودگاه رفسنجان1

فرماندار رفسنجان2

3بازدید فرماندار از فرودگاه رفسنجان

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ایمنی برج مراقبت خانه خشتی رفسنجان فرودگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان