پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان یک چهره فرهنگی و کارآمد است

به گزارش “خانه خشتی”، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص مشخص نشدن متولی فرهنگ و هنر رفسنجان اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و یک نهاد بسیار حساس، کلیدی و اثر گذار است، که بازوی اجرایی قوی در مدیریت شهری فرمانداری و در بحث شورای فرهنگ عمومی و سیاست های دولت و نظام مشارکت اجتماعی و عمومی می باشد.

وی با اشاره به اینکه فرماندار رفسنجان در جلسات مختلف با طیف های فرهنگی و هنری در این خصوص مطالبه داشته، خاطر نشان کرد: گزینه های مناسبی در این زمینه مطرح شده و با یک گزینه به جمع بندی رسیده ایم و امیدواریم در چند روز آینده کار ارشاد را دنبال کند.

دکتر ارسلان افزود: شهر نیاز به متولی تمام وقت فرهنگی دارد که با بازوی اجرایی قوی در بحث فرهنگی و نگاه خوش بینانه ارتباط خوبی در بین متولیان فرهنگی، هنری، ادبی و اجتماعی داشته باشد و همچنین دبیر فعال و کارآمدی در شورای فرهنگ عمومی و سیاست هایی که اعضای شورای فرهنگی دارند باشد.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از برنامه های رئیس سابق ارشاد روی زمین نمانده، گفت: وی حامی خوبی برای شهر خودش است و جایگاه خوبی در ارشاد دارد و با وضعیت آن آشنا می باشد و جایگاه خوبی در اداره کل برایش تعریف شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان در خصوص رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد که کارهای گزینشی وی بررسی و انجام شده، تصریح کرد: وی یک چهره فرهنگی است و با پیکره ارشاد ارتباط نزدیک دارد و در محیط های خوبی کار کرده و عضو سازمان های اثرگذار است و با شناخت محیط فرهنگی آموزش و پرورش و پذیرش اجتماعی، شناخت جامعه شناختی خوبی دارد.

دکتر ارسلان ابراز امیدواری کرد: گزینه مطرح شده مقبولیت همه دوستان را دارد و این نشانه این است که می تواند در فضای تعاملی و فرهنگی کار کند و امیدوارم شاهد شکوفایی برنامه های فرهنگی در شهرمان باشیم.

وی ادامه داد: در حوالی هفته آینده این مسیر محقق می گردد و رفسنجان شاهد حضور یک رئیس ارشاد قوی، کارآمد و مورد تأیید تفکرات و جریان ها می باشد.

 

خروج از نسخه موبایل