معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان:

شعارهای سال از سوی روابط عمومی ها غلط بکار گرفته شده است

  • شناسه خبر: 44073
شعارهای سال از سوی روابط عمومی ها غلط بکار گرفته شده است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان گفت: سلسه نامگذاری شعارهای سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب که برگرفته از رشد و تعالی سرعت بخش نیازهای اجتماع است از سوی روابط عمومی ها غلط بکار گرفته شده و انها تنها به برگزاری همایش هایی با این موضوعات اکتفا می کنند.

خانه » آخرین اخبار » شعارهای سال از سوی روابط عمومی ها غلط بکار گرفته شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، صبح امروز جلسه ای با حضور معاون امنیتی اجتماعی فرمانداری رفسنجان و مسئولان روابط عمومی ادارات به منظور تبیین و هم اندیشی برنامه های هفته دولت در این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

محسن ارسلان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ی رفسنجان در این مراسم وظیفه روابط عمومی را صیانت از اهداف سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: این مسئولیت دارای جایگاه والا و وارسته ایست که به علت عدم آگاهی برخی مدیران هنوزبه آن جایگاه دست نیافته است.

وی افزود: روابط عمومی می توانند جایگاه مشاور امین سیستم را کسب کنند و هدف سازمان را با تجربه و شناختی که از اهداف آن دارد به جامعه منتقل کند.

ارسلان جایگاه مدیریتی روابط عمومی را یک جایگاه بطور کامل راهبردی و استراتژیک عنوان کرد و گفت: با این تعریف دیگر مدیر نگران نخواهد بود که توانمند ترین فرد سازمان را در سمت روابط عمومی قرار دهد.

وی آگاهی از فلسفه ساختاری سازمان را برای یک روابط عمومی لازم دانست و بیان داشت: روابط عمومی ها یاد نگرفته اند که تبیین گر و تحلیل گر باشند بلکه آموخته اند که تنها توجیه گر باشند در حالیکه حرکت انان باید یه سمت تحلیل و دفاع ازسیاست سازمان باشد.

ارسلان با اعلام آمادگی تشکیل یک انجمن روابط عمومی ها در شهرستان خاطر نشان کرد: روابط عمومی رسالت سنگینی است که خود او باید زمینه ی اثر گذاری اش را فراهم نماید اما تعهد ایجاد کردن خوب نیست.

وی در بخشی از سخنانش نگاهی به سفرهای استانی دولت قبل داشت و ایجاد تعهدهای بدون پشتوانه را نتیجه این سفرها دانست و افزود: مناسب نیست که چون در جایگاهی قرار گرفته ایم دست به نقد ببریم اما این را می گویم که نقد ی جدی بر این سفرها دارم.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان ضمن مقایسه سفرهای استانی رهبر فرزانه انقلاب با دولت سابق یادآور شد: تفاوت تعهدات این دو سفر در این بود که اگر تصمیمی در سفر مقام معظم رهبری برای شکوفایی استانی گرفته می شود آن تصمیم رها نمیشود، ادامه پیدا می کند تا آن پروژه در سیاست اجرایی که در بازدید رهبری در آن استان رقم خورده است، اجرا شود.

وی تصریح کرد: اگر رصد کاری ما سیاست های با برنامه ریزی و خروجی آن اجرا باشد ماندگار خواهد بود.

ارسلان همچنین به سسلسه نامگذاری شعارهای سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: این سلسله نامگذاری که برگرفته از رشد و تعالی سرعت بخش نیازهای اجتماع است از سوی روابط عمومی ها غلط بکار گرفته شده و انها تنها به برگزاری همایش هایی با این موضوعات اکتفا می کنند.

وی روابط عمومی ها را هماهنگ کننده همکاری ها در یک سازمان دانست و افزود: این مسئولیت در یک سازمان دارای یک جایگاه مظلوم است که حتی از حقوق حداقلی شهروندی نیز محروم است.

ارسلان خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها سکان داران ساختار سازمانی هستند و حضور پررنگ سازمان ها در مجامع عمومی بر عهده ی آنهاست، آنان باید جسارت و شهامت داشته باشد و نمی شود که جایگاه روابط عمومی ها ار سیاست گذاری ها دور باشد.

معاون امنیتی اجتماعی فرمانداری رفسنجان با اشاره به شعار “امید و آرامش” به عنوان شعار هفته دولت تصریح کرد: روابط عمومی های جریان ساز و آینده نگر می توانند به منظورنهادینه ساختن فرهنگ سازمانی ورود پیدا کنند و به تقویت بدنه ی دولت کمک نمایند.

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان