فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

تفکیک خبرنگاران حرفه ای و آماتور/الکترونیکی شدن نشریات به صورت آزمایشی

  • شناسه خبر: 44046
تفکیک خبرنگاران حرفه ای و آماتور/الکترونیکی شدن نشریات به صورت آزمایشی

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: با رتبه بندی خبرنگاران در شش سطح، خبره و ارشد تا کارآموز؛ از این به بعد خبرنگاران حرفه ای و آماتور از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

خانه » آخرین اخبار » تفکیک خبرنگاران حرفه ای و آماتور/الکترونیکی شدن نشریات به صورت آزمایشی

به گزارش “خانه خشتی”،  مدیر کل ارشاد استان کرمان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و در جمع اصحاب رسانه استان به سیاست های جدید وزارت ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات اشاره کرد و افزود: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم در دوره کوتاه استقرار، عملکرد رضایت بخشی را در این زمینه داشته است که برخی اقدامات به طور کامل اجرا شده و برخی دیگر در دست اقدام هستند و نیاز به زمان است تا شاهد نتیجه آن باشیم.

فلاح ادامه داد: تشکیل پرونده دستی برای متقاضیان صدور نشریه حذف شده و از این پس پرونده توسط متقاضیان به صورت الکترونیکی تکمیل و مستقیم به دبیرخانه هیات نظارت بر نشریات ارسال می شود.

وی گفت: الکترونیکی شدن اعلام وصول نشریات به صورت آزمایشی، شفاف سازی نظام دریافت یارانه نشریات و اعلام عمومی آن از دیگر اقدامات در دوره جدید است.

فلاح تصریح کرد: شیوه نامه توزیع آگهی های دولتی با نگاه تحول آفرینی و کیفیت بخشی ابلاغ شد که طبق آن نشریات باید برای برخورداری از آگهی های دولتی حداقل در هشت صفحه منتشر شوند.

مدیر کل ارشاد استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت خانه مطبوعات استان در تحقق خواسته های صنفی کرمان، از اهالی رسانه خواست در قالب کمیته بازگشایی خانه مطبوعات کرمان؛ دعوت این اداره کل را اجابت و با برگزاری جلسات، تشکیل مجمع فوق العاده و پذیرش اساسنامه مدنظر وزارت ارشاد، زمینه انتخابات جدید خانه مطبوعات را فراهم کنند.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خود را مجری سیاست های وزارت متبوع می داند و از همه دست اندرکاران مطبوعات به ویژه مدیران ادواری و همکاران کنونی عضو هیات مدیره خانه مطبوعات درخواست دارد کمیته بازگشایی خانه را تشکیل دهند.

وی در پایان؛ بخشی از سخنان سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را درباره استکبار جهانی قرائت کرد.

برچسب ها:
خانه خشتی خانه مطبوعات خبرنگاران رفسنجان نشریات الکترونیکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان