فرماندار رفسنجان:

دبیرخانه ستاد مثلث توسعه یکی از بهترین ستادهای استان کرمان است

  • شناسه خبر: 43846
دبیرخانه ستاد مثلث توسعه یکی از بهترین ستادهای استان کرمان است

جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » دبیرخانه ستاد مثلث توسعه یکی از بهترین ستادهای استان کرمان است

به گزارش “خانه خشتی”، جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان صبح امروز در فرمانداری برگزار شد.

حمید ملانوری در این جلسه با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد مثلث توسعه از فعال‌ترین واحدهای این بخش است که استقبال فراوانی در این زمینه صورت گرفته، افزود: این ستاد به لحاظ کیفی و حضور اعضای فعال، متخصص و باانگیزه که امور را پیگیر می باشند، یکی از بهترین ستادهای استان کرمان است.

وی در ادامه گفت: در جلسه ستاد مشورتی که استاندار حضور داشتند،  طرح‌هایی با شرکت سرمایه گذاران مطرح شد و با همکاری آنان مورد پیگیری قرار گرفت.

فرماندار رفسنجان همچنین با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با مدیریت شرکت مس سرچشمه افزود: این شرکت یک هزار و ۲۰۰ قلم کالای مصرفی دارد که در رفسنجان تولید می شود.

وی با اشاره به ظرفیت ایجاد شهرک توسط این شرکت، گفت: نسوزها، دست‌کش، پوشاک و لوازم ایمنی، پیچ و مهره، ابزار پروفیل، تولید پالت‌های چوبی و … که مصرف بالایی دارند‌ در رفسنجان تولید می‌شود.

ملانوری با بیان اینکه یکی از شرط های اصلی آنان کیفیت، قیمت مناسب و به موقع در اختیار قرار دادن موارد مورد نیاز می باشد افزود: بخش عمده‌ای از لباس این شرکت در مؤسسه خیران گمنام رفسنجان تولید می‌شود.

در پایان جلسه چند طرح سرمایه گذاری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و تفاهمنامه اجرای طرح های مصوب از جمله طرح راه اندازی کوره آهک صنعتی، تولید و بسته بندی سبزی منجمد و دم نوش گیاهی، تولید پمپ های صنعتی کشاورزی و … به امضای اعضا ستاد و سرمایه گذاران رسید.

برچسب ها:
جلسه ستاد مثلث توسعه اقتصادی خانه خشتی رفسنجان سرمایه گذار فرماندار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان