تبعات منفی ماهواره و اینترنت

شکار قلب ها

  • شناسه خبر: 43833
شکار قلب ها

یکی از مهم ترین بسترهای گسترش ناهنجاری های اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی حال حاضر دنیا و ایران تبعات منفی ماهواره و اینترنت است. همه اینها فی نفسه بد و شر نیستند، بلکه استفاده ناسالم از اینترنت و ماهواره با هدایت ارباب شیاطین آنها را در خدمت نابودی مبانی دین و اخلاق قرار داده است.

خانه » آخرین اخبار » شکار قلب ها

 

هدف همه تیرهای زهرآگین دنیا و دیوارهای فرو ریخته تنها ما نیستیم و شکار قلب ها صرفا به ما ختم نمی شود، بلکه اثرات دل خراش و ناهنجاری های اندیشه شیاطین، در غرب سونامی اخلاقی به دنبال داشته است. طبق گزارش اداره دادگستری آمریکا در هر دو دقیقه یک زن در نقطه ای از آمریکا مورد تجاوز قرار می گیرد و یا روزانه ۱۸% از زنان آمریکا (اغلب زیر۱۷سال) مورد تجاوز قرار می گیرند که از این تعداد ۴۲% در اماکن کاری، تحصیلی ، خیابان ها و…مورد تجاوز قرار می گیرند.

برابر اسناد و آمار سازمان ملل متحد بین ۴۰ تا ۵۰ درصد زنان اتحادیه اروپا متحمل یکی از اشکال استثمار جنسی در محل کار شده اند. در آمریکا از هر۴ نوزاد یکی نامشروع است و تجاوز به عنف از هر ۳۴ دقیقه یک فقره، به ۱۴ دقیقه یک فقره رسیده است. وقتی در ماساچوست جرم دزدیدن یک گاو از جرم تجاوز به یک دختر سنگین تر است و یا در ایلی نویز اصولا جرم تلقی نمی شود می فهمیم که شکار قلبها یا بهتر بگوییم مرگ قلبها فقط  منحصر به ما نیست.

طبق آمارگیری انگلستان ۴۱% زنان ۱۶ تا ۳۰ ساله از این که مورد تجاوز قرار می گیرند، همیشه نگران اند، بیش از ۱۱% از زنان معتقدند که به هر حال یک روز از سال مورد تجاوز قرار خواهند گرفت و یا روزانه در آمریکا ۱۹۶۸ زوج از یکدیگر طلاق می گیرند و خانواده های بدون  پدر از ۷  میلیون در سال ۱۹۹۰ به ۱۰ میلیون خانواده در سال ۲۰۰۰ افزایش یافته اند.

“فرانتس فانون” جامعه شناس و فیلسوف فرانسوی می گوید: استعمار حداکثر کوشش خود را در برابر مسئله چادر متمرکز کرده است. هر چادری که دور انداخته شود، افق جدیدی را که تا آن هنگام بر استعمارگر ممنوع بود، در برابر او می گشاید، سپس از دیدن هر چهره بی حجابی، امیدهای حمله ور شدن اشغالگر ده برابر می گردد…؟ “مسترهمفر”هم می گوید: زنان آنان (مسلمانان) دارای حجاب محکم هستند که نفوذ در میانشان ممکن نیست. به هر وسیله ای باید زن مسلملن را از حجاب اسلام خارج کرد. وقتی زنان مسلمان از حجاب خارج شوند، مردها و جوانان فریفته می شوند و فساد در خانواده ها رخنه می کند.

پی نوشتها:

۱- ممیزی ملی قربانیان جنایت، دایره آماری دادگستری آمریکا اداره دادگستری ۱۹۹۶

۲- خبرگزاری ایرنا.۱۳۸۷

۳- وای وای اروپا آمریکا ج ا ص ۱۰ نقض حقوق زنان و کودکان دراروپا (اسناد وآمار سازمان ملل متحد)

۴-فمنیسم در آمریکا تا سال ۲۰۰۳ ج ا.ونری شیلت، دایان پاسنو و…

۵-روزنامه جمهوری اسلامی ۲۳/۹/۶۴

یادداشت از: هوشنگ حمزه نژاد

برچسب ها:
اینترنت جرائم شکار قلب ماهواره منفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان