یک رفتار شناس:

حاشیه سازی علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران تسویه حساب سیاسی است

  • شناسه خبر: 43815
حاشیه سازی علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران تسویه حساب سیاسی است

یک رفتار شناس گفت: جنجالی که در خصوص طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران ایجاد شده است، دلسوزی برای بانوان نیست بلکه برای تسویه حساب جناحی و سیاسی است.

خانه » آخرین اخبار » حاشیه سازی علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران تسویه حساب سیاسی است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا ، مجید ابهری، رفتار شناس با بیان اینکه جنجال سیاسی در خصوص طرح تکریم بانوان فقط تسویه حساب جناحی است ، اظهار داشت: این حاشیه سازی ها علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران، یک ژست روشنفکرانه و صف آرایی بی جهت برای خوشایندی مخالفین نظام ایجاد شده است.

 

وی افزود: در بسیاری از  کشورها برای راحتی امنیت بانوان در محیط های کاری چنین اقداماتی انجام می شود؛ چند روز پیش کشور تایلند در راستای راحتی وو امنیت فکری و روحی زنان واگن های مترو را زنانه و مردانه کرد همچنین در انگلستان برای امنیت فکری و رضایت شغلی بانوان در بعضی از واحدهای اداری و صنعتی آنها را از مردان جدا کرده اند و این حرکت هیچ گونه اهانتی به بانوان نیست.

ابهری با بیان اینکه در شهرداری پانصد پُست مدیریت در اختیار بانوان قرار دارد، تصریح کرد: طرح تکریم بانوان اگر از نگاه سیاسی مورد توجه قرار  گیرد ممکن است باعث بروز تنش های اجتماعی گردد؛ جنجالی که در خصوص طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران ایجاد شده است دلسوزی برای  بانوان نیست بلکه برای تسویه حساب جناحی و سیاسی است.

این رفتارشناس گفت: به جای این حاشیه سازی و جنجال ها بهتر است از خود بانوان شاغل بپرسیم آیا وقتی که با بانوان فعالیت می کنند، راحت تر هستند یا اینکه در جمعی قرار بگیرند که مردان هستند.

ابهری  افزود: زنان و مردان در بین هم جنسان خود احساس آرامش بیشتری می کنند و از نگاه رفتارشناسان، مردان نیز در اداره و محل کار در کنار یکدیگر راحت تر هستند.

این رفتار شناس تأکید کرد: به نظر می رسد طرح تکریم بانوان باید در تمامی دستگاه ها اجرایی شود چرا که ایجاد رابطه عاطفی زن و مرد در طول روز و کار، اجتناب نا پذیر است و ممکن است ارکان خانواده به خطر بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: از صاحبنظران و کارشناسان در خواست می شود به جای مسموم نمودن جّو و گسترش افکار فمنیستی کمی واقع بینانه تر باشند ، بعضی از مخالفین می گویند فضا زنانه شود موجب اُفت کارایی می شود؛ در آموزش و پرورش سال های سال است که بسیاری از محیط ها صد درصد زنانه است، آیا اشکالی ایجاد شده است!؟.

برچسب ها:
حاشیه سازی علیه طرح تکریم بانوان در شهرداری تهران تسویه حساب سیاسی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان