فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی:

جوانان با انگیزه و ایجاد مهارت وارد بازار کار شوند

  • شناسه خبر: 43710
جوانان با انگیزه و ایجاد مهارت وارد بازار کار شوند

فرماندار رفسنجان ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاه آینده آمار بیکاری به شدت کاهش یابد و بسیاری از مهارت ها که در شهرستان وجود ندارد به دست جوانان آن ایجاد گردد.

خانه » آخرین اخبار » جوانان با انگیزه و ایجاد مهارت وارد بازار کار شوند

فرماندار رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” بمناسبت هفته مهارت ضمن اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب تشکیل ستادها و توسعه شهرستان رفسنجان، اظهار داشت: ما به نیروهای فعال و کار خوب نیاز داریم تا جوانان آموزش دیده وارد عرصه کار شوند و با ایجاد روحیه کار و تلاش و حضور فعال در اجتماع باعث توسعه شوند.

وی هدف از حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای رفسنجان را آشنایی با مشکلات و بازدید از کارگاه های آموزشی و مشاهده روند اجرایی مهارت آموزی جوانان علاقمند عنوان کرد و گفت: با توجه به وسعت و آمار بیکاری در سطح شهرستان که نزدیک به ۱۳ هزار نفر می باشد، با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه های اجرایی و نهاد های مردمی این مراکز شلوغ تر شود و جوانان با انگیزه بهتر و ایجاد مهارت وارد بازار کار شوند و در مشاغلی که خالی مانده ایجاد کار کنند.

حمید ملانوری ابراز امیدواری کرد که در مدت کوتاه آینده آمار بیکاری به شدت کاهش یابد و بسیاری از مهارت ها که در شهرستان وجود ندارد به دست جوانان رفسنجانی ایجاد گردد.

وی در خصوص قضیه استاد شاگردی گفت: برنامه  مرکز فنی و حرفه ای برای این طرح این است که با مهارت آموزی شغل ایجاد گردد و در قالب استاد شاگردی کلیه اصناف وارد شوند و ۳ نفر شاگرد را در واحد صنفی خود پذیرش کنند و در یک دوره ۲ ساله جدا از مهارت آموزی صنف، از بیمه ای که فنی و حرفه ای برای آن شاگرد قرار داده بهره مند شود و با توجه به مهارت و آموزش کسب و کار ، برای خود شغل ایجاد نماید.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان شغل فرماندار فنی و حرفه ای مهارت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان