با حضور بیش از 2000 نفر:

مسابقات ورزش های روستایی جام رمضان رفسنجان به پایان رسید

  • شناسه خبر: 43616
مسابقات ورزش های روستایی جام رمضان رفسنجان به پایان رسید

مسابقات هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی جام رمضان شهرستان رفسنجان با حضور بش از ۲ هزار نفر به کار خود پایان داد.

خانه » آخرین اخبار » مسابقات ورزش های روستایی جام رمضان رفسنجان به پایان رسید

رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی رفسنجان در گفتگو با “خانه خشتی“، ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور بیش ۲۰۰۰ نفر در رشته های فوتسال، فوتبال خاکی، والیبال و هفت سنگ برگزار گردید.

جواد حاج باقری از همکاری فرمانداری، بخشداری ها، دهیاری ها و اعضای شورای ورزش شهرستان در برگزاری مسابقات تشکر کرد و افزود: اهدای جام و حکم قهرمانی همراه با جوایز نقدی و غیر نقدی به برندگان با حضور مسئولین شهری ومحلی همراه بود.

وی ادامه داد: در رشته هفت سنگ که در سالن روستای حمید آباد ویژه بانوان بر گزار گردید، هفت تیم از روستاهای هرمز آباد، قاسم آباد، محمد آباد، حمید آباد الف، حمید آباد ب، مهدی آباد، کبوتر خان در این مسابقات شرکت داشتند که پس از رقابتی حساس ودیدنی تیم کبوتر خان مقام اول، قاسم اباد مقام دوم وحمیداباد الف وب مشترکاً سوم شدند.

حاج باقری اظهار داشت: برگزاری فوتبال گل کوچک در  مجموعه ورزشی شهدا روستای هرمز آباد با حضور ۸ تیم از روستاهای هرمز آباد، یوسف آباد، دهن آباد، کاظم آباد و سفی آباد به صورت دوره ای برگزار شدکه  تیم شهید حاج باقری اول، شهید حسینی نژاد دوم و تیم های شهید پوررمضانی وشهدای هسته ای سوم شدند.

رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی برگزاری فوتبال خاکی روستای جعفر آباد نوق با حضور ۸ تیم داخلی را از دیگر بخش های این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: در این مسابقات تیم های شهید علی رضایی، شهید همت، شهید مجدمی، شهید فهمیده، شهید چمران، شهید بهامین، شهید باهنرو سید جلال الدین حضور داشتند که پس از انجام این مسابقات تیم های شهید بهامین، شهید علیرضایی و شهید بهشتی به ترتیب اول تا سوم شدند.

جواد حاج باقری اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان ۹۳ نیز در روستای حمید آباد و با حضور ۱۶ تیم به صورت دوره ای برگزار شد که از این میان، ۸ تیم به مرحله نیمه نهایی رسیدند و شاد روان چاهخو زاده حمید اباد مقام اول، دهیاری مهدی آباد مقام دوم و منتظران مهدی به مقام سوم دست یافتند.

وی افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان۹۳ روستای محمد آباد میثم برگزار و  تیم های محمد جواد کریمی، شاد روان پور محمدی و شاد روان محسن صفری از میان ۸ تیم، مقام اول تا سوم را کسب کردند .

حاج باقری گفت: مسابقات والیبال جام رمضان ۹۳ روستای لاهیجان نیز با برتری تیم های  شهید شمسی، شهیدحسینی، شهید امینی به رقابت خود پایان داد و در رشته فوتسال، تیم شهدای اسلام اباد مقام اول، شهید امینی مقام دوم و تیم منتظران مهدی (ع) مقام سوم را به دست آوردند.

رییس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی  از برگزاری مسابقات تنیس روی میز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خبر داد و افزود: در رده سنی بزرگسالان محمد مهدی زاده اول، محسن مهدی زاده دوم و رضاعلی نژاد مقام سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز صادق عابدینی، حسین جمعه ای نسب و محسن امیدی اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان علیرضا امیری اول، علی عبدالهی دوم و امیر حسین هاشمی سوم شد.

حاج باقری هم چنین اظهار داشت: مسابقات فوتسال و والیبال عباس آباد آقا غفور نیز به کار خود پایان داد و پس از انتخاب تیم های برتر، جوایزی به رسم یاد بود به آنان اهدا شد.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال رده سنی جوانان و نوجوانان در سالن مهدی آباد با حضور ۲۱ تیم خبر داد و افزود: در رده سنی جوانان، کریم اباد علیا مقام اول، عاشقان حضرت رقیه (ع) دوم و شهید علی رضایی مقام سوم را کسب کر دند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم های کریم آباد، مدرسه فوتبال کیان و شهدای گمنام اول تا سوم شدند.

برچسب ها:
جام رمضان رفسنجان فوتسال مسابقات والیبال ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان