حجت الاسلام پوررمضانی در خطبه های نماز جمعه رفسنجان:

حمایت آمریکا و غرب از مردم مظلوم غزه منطق اجباری است نه منطق حقوق بشری

  • شناسه خبر: 43574
حمایت آمریکا و غرب از مردم مظلوم غزه منطق اجباری است نه منطق حقوق بشری

حجت الاسلام پوررمضانی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حمایت آمریکا و غرب از کشتار مردم مظلوم غزه را منطقی زوری دانسته‌اند نه منطق حقوق بشری.

خانه » آخرین اخبار » حمایت آمریکا و غرب از مردم مظلوم غزه منطق اجباری است نه منطق حقوق بشری

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، خانواده را نخستین جایگاه در تربیت فرزندان دانست و گفت: جامعه سالم در گرو تعلیم و تربیت صحیح فرزندان است.

وی ضمن اشاره به جنایت های رژیم جعلی اسرائیل بر مردم مظلوم غزه افزود: اسرائیل به جهان اسلام، بشریت و همه مسلمانان دنیا خیانت کرده است.

حجت الاسلام پوررمضانی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حمایت آمریکا و غرب از کشتار مردم مظلوم غزه را منطق اجباری و زوری دانسته‌اند نه منطق حقوق بشری.

وی از حضور ۳۰ هزار نفری مردم رفسنجان در نماز عید فطر ابراز امیدواری کرد و گفت: آثار و برکات ماه رمضان را در خانواده و جامعه حفظ کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام افزود: احترام متقابل زن و شوهر به یکدیگر موجب محکم شدن پایه‌های زندگی می‌شود.

خطیب نماز جمعه رفسنجان بیان کرد: دولت و مجلس ۹ ماه مرخصی برای مادران در نظر گرفته که این امر در شیردهی مادران به کودک مهم است و مادری که با وضو به فرزند خود شیر دهد، فرزند صالح تحویل جامعه می‌دهد.

وی با تأکید به تربیت دینی و مذهبی در خانواده خاطر نشان کرد: پیامبر اسلام فرمودند روز قیامت مردی از امت من می آید که هیچ کار پسندیده‌ای که موجب رفتن او به بهشت شود در اعمال او نیست، اما خداوند دستور می‌دهد که او را به بهشت ببرند، زیرا وی نسبت به خانواده‌اش مهرورزی و نیکی داشته است.

عباس پوررمضانی با اشاره به سال ۱۹۴۵ و سالروز بمباران اتمی هیروشیما ادامه داد: آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند در آن سال هزاران کودک، زن و مرد را با بمب‌های اتمی از بین برد و این بمباران توسط آمریکا در هیروشیما صورت گرفت.

ااایببه گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه خانواده نخستین جایگاه تعلیم و تربیت انسان است، اظهار داشت: اگر تربیت اسلامی در فرزندان ایجاد شود، جامعه سلامت و رستگاری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: رژیم جعلی اسرائیل با جنایت‌هایی که بر مظلومان غزه روا می‌دارد حتی به پناهگاه‌های آنها هم رحم نکرده و اگر کسی چنین رژیمی را به رسمیت بشناسد و بگوید، کشور اسرائیل به جهان اسلام، بشریت و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا خیانت کرده است.

امام جمعه رفسنجان افزود: عمق جنایت‌های رژیم صهیونیستی را سران کشورهای اسلامی از جمله عربستان و مصر می‌بینند و سکوت می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان داشت: ایشان حمایت آمریکا و غرب از کشتار مردم مظلوم غزه را منطقی زوری دانسته‌اند نه منطق حقوق بشری و فرمودند، « باید به غزه کمک شود و آنها با سلاح تجهیز شوند.»

خطیب جمعه رفسنجان با تأکید بر داشتن روحیه پرنشاط و مطالبه‌گری در دانشجویان، افزود: برخی افراد واقعیت‌ها را به نفع خود مصادره کرده‌اند که دانشجویان برای فهمیدن واقعیت‌ها باید تقوا را حفظ کنند.

رمضانی‌پور با اشاره به حضور ۳۰ هزار نفری مردم مؤمن رفسنجان در نماز باشکوه عید فطر بیان داشت: حفظ دستاوردهای ماه رمضان مهم است و باید آثار و برکات ماه رمضان را در خانواده و جامعه احساس کنیم.

وی شیر مادر را بهترین غذا برای کودک دانست و تصریح کرد: با کمک دولت و مجلس ۹ ماه مرخصی برای مادران تصویب شده است که می‌تواند در امر شیردهی مادران مفید باشد و مادری که با غذای حلال ارتزاق می‌کند و با وضو به فرزند خود شیر می‌دهد، فرزند صالحی تحویل جامعه می‌دهد.

رمضانی‌پور به اهمیت خانواده در اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: احترام متقابل زن و شوهر به یکدیگر موجب محکم شدن پایه‌های زندگی می‌شود و زنی که بدون توجه به درآمد همسرش از او چیزی درخواست کند که در توانش نیست و در این راستا مرد را تحت فشار بگذارد طبق قرآن هیچ‌یک از اعمالش پذیرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: پیامبر (ص) بر نیکی به خانواده تاکید داشتند و فرمودند، «روز قیامت مردی از امت من را می‌آورند که هیچ کار پسندیده‌ای که موجب رفتن او به بهشت شود در اعمال او نیست، اما خداوند دستور می‌دهد که او را به بهشت ببرند، زیرا وی نسبت به خانواده‌اش مهرورزی و نیکی داشته است.

رمضانی‌پور با اشاره به آیات قرآن متذکر شد: تربیت دینی و مذهبی باید از خانواده آغاز شود.

وی از سالروز بمباران اتمی هیروشیما یاد و اظهار کرد: سال ۱۹۴۵ این بمباران توسط آمریکا در هیروشیما انجام شد و آمریکا که دم از حقوق بشر می‌زند در آن سال هزاران کودک، زن و مرد را با بمب‌های اتمی از بین برد و این آدم‌کشی‌ها خوی آمریکا است.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930510000340#sthash.tTwfn4Ck.dpuf

برچسب ها:
امام جمعه خانه خشتی رفسنجان عباس پوررمضانی نمازجمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان