اعلام زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از ۶۰ هزار نفر

  • شناسه خبر: 43406
اعلام زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از ۶۰ هزار نفر

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: نماز عید فطر در زمین مجاور مصلی امام خامنه ای(معظم له) ، راس ساعت ۷ صبح و به امامت حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان اقامه خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » اعلام زمان و مکان اقامه نماز عید فطر در رفسنجان/پیش بینی حضور بیش از ۶۰ هزار نفر

حجت الاسلام سید محمود حسینی در گفت و گو با “خانه خشتی“، با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به شهروندان و مومنین ، از این عید به عنوان روز بازگشت به فطرت جداجوی انسان یاد کرد و اظهار داشت: انسان با یک ماه بندگی به مرحله قرب خداوند رسیده است و در واقع به فطرت خداجویی خود بازگشت نموده است.

وی افزود: ماه رمضان فرصت دوباره ای برای بازگشت و جهاد با نفس است ، ماه رمضان تمرین بندگی خداوند است.

حسینی با اشاره به آداب و رسوم این روز سعید خاطر نشان کرد: سردادن تکبیرات و شعارها با صدای بلند نشان دهنده ی شکوه و جلال این روز می باشد.

وی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) تصریح کرد: روز عید روزی است که گناهی در آن انجام نشود و عید سعید فطر نیز عید رستگاری و فلاح است.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان آغاز برنامه های ویژه عید سعید فطر در این شهرستان را راس ساعت ۶ اعلام کرد و بیان داشت: این مراسم در زمین مجاور مصلی امام خامنه ای(معظم له) با بیان مسائل پیرامون زکات فطریه آغاز خواهد شد.

وی افزود: سخنران پیش از خطبه های نماز عید فطر نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و نماز این روز راس ساعت ۷ صبح و به امامت حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان اقامه خواهد شد.

حسینی وحدت و یکپارچگی را اصل مهمی در اقامه نماز روز عید برشمرد وخاطر نشان کرد: با توجه به حضور مردم در سال های گذشته پیش بینی می شود در نماز عید فطر امسال بیش از ۶۰ هزار نفر حضور یابند.

برچسب ها:
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: نماز عید فطر در زمین مجاور مصلی امام خامنه ای(معظم له) ، راس ساعت 7 صبح و به امامت حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان اقامه خواهد شد.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان