نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی:

کارت زرد مجلس به وزیر ارشاد/در عزل و نصب های وزارت علوم از اعضای فتنه استفاده نشود

  • شناسه خبر: 43403
کارت زرد مجلس به وزیر ارشاد/در عزل و نصب های وزارت علوم از اعضای فتنه استفاده نشود

نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی گفت: مجلس از وزیر ارشاد برای پاسخگویی به سوالات موجود، درخواست می کند.

خانه » آخرین اخبار » کارت زرد مجلس به وزیر ارشاد/در عزل و نصب های وزارت علوم از اعضای فتنه استفاده نشود

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در حاشیه مراسم وداع با ماه رمضان  در مسجد جامع رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی” در پاسخ به سوالی در خصوص نظارت مجلس به عملکرد وزیر ارشاد با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: مجلس بر این موضوع نظارت دارد و حتماً از ایشان برای پاسخ به سوالات زیادی که وجود دارد، درخواست می کند و وزیر هم باید پاسخگو باشد؛ در صورتی که مجلس از پاسخ ایشان قانع نشد، کارت زرد دریافت می کند.

وی در پاسخ به سوال دیگر پیرامون قانون امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: الحمدالله ۲۰ قانون آن تمام شده و توسط کمیسیون تخصصی و فرهنگی در حال آماده شدن است که بعد از تعطیلی دو هفته ای مجلس، طی یک جلسه کامل می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس حساسیت این کمیسیون بر روی دانشگاه ها را جدی عنوان کرد و گفت: متأسفانه در عزل و نصب های اخیر، از اعضای فتنه استفاده شده است که نباید این امر رخ دهد؛ چرا که در این صورت نظام با مشکل روبرو می شود.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی و سایر نماینده ها به این موضوع حساسیت دارند و ممکن است کار به استیضاح وزیر بکشد.

آقا تهرانی در ادامه شعار «نه غزه، نه لبنان» را حرف غلطی دانست و ادامه داد: در راهپیمایی روز قدس نیز اعلام کردیم غلط کردند؛ هم غزه و هم لبنان مسلمان هستند، مسلمان نمی تواند به فکر دیگری نباشد، پیامبر هم فرمودند: اگر جایی از دنیا مسلمانی کمک خواست، باید به یاریش بشتابید و با او همدردی کنید.

وی افزود: نمی توان دست روی دست گذاشت و نسبت به حوادث اطراف بی توجه بود، ما نسبت به کشورهای مسلمان حساسیت داریم و باید داشته باشیم.

برچسب ها:
امر به معروف و نهی از منکر غزه لبنان مرتضی آقا تهرانی مسلمان نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی: وزیر ارشاد وزیر علوم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان