فرماندار رفسنجان در تجمع مردم رفسنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس:

درود خدا بر مردمی که در روز حمایت از مردم رنج کشیده غزه به ندای رهبری لبیک گفتند

  • شناسه خبر: 43164
درود خدا بر مردمی که در روز حمایت  از مردم رنج کشیده غزه به ندای رهبری لبیک گفتند

فرماندار رفسنجان گفت: مشاهده حرکت های ظالمانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و حرکت گروه داعش، القاعده و گروه های مختلف تروریستی بیش از هر زمان دیگری ضرورت شعار وحدت و همدلی را می رساند.

خانه » آخرین اخبار » درود خدا بر مردمی که در روز حمایت از مردم رنج کشیده غزه به ندای رهبری لبیک گفتند

فرماندار رفسنجان در تجمع مردم رفسنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم از حضور گسترده آن ها که وقوع حرکت عظیم روز قدس را به دنبال داشت، گفت: درود خدا بر مردمی که در روز حمایت از مردم ستم دیده و رنج کشیده غزه، عراق، سوریه و افغانستان به ندای رهبر خود لبیک گفتند.

حمید ملانوری ادامه داد: مشاهده حرکت های ظالمانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و حرکت گروه داعش، القاعده و گروه های مختلف تروریستی بیش از هر زمان دیگری ضرورت شعار وحدت و همدلی را می رساند.

وی افزود: مسئله غزه بسیار مصیبت زاست و امروز گردهمایی مسلمانان برای حمایت از مردم فلسطین برای همدلی و وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی ضرورت می یابد.

ملانوری اظهار داشت: ملت مسلمان باید بیدار و هشیار باشند و دنیای اسلام بداند که انقلاب اسلامی تا کنون توانسته است تا بارهبری مجاهد و وارسته و مردمی با تعصب و پشت سر ولایت ارزشهای خود را حفظ کند.

وی تاکید کرد: این فکر بسیار غلط و احمقانه ای است که دشمنان فکر کنند که به مانند عراق و افغانستان می توانند وارد ایران شوند، همه ابر قدرت ها به خوبی توانایی ایران را به وضوح شناختند.

ملانوری ضمن اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: گمان نکنید که اگر دشمن در زمینه ی نظامی اقدامی نمی تواند انجام دهد دست روی دست می گذارد بلکه به هوش باشید او در زمینه ی تخریب باورها و تعصبات قومی، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و گرایش مردم به سمت آسیب های اجتماعی فعال است.

وی در بخش دیگری از سخنانش وجود جوانان پرشور و فعال را به عنوان نیروی انسانی قدرتمند را لازمه ی توسعه و رشد جامعه دانست و افزود: اگر نیروی جوان فعال نداشته باشیم توقع نداشته باشیم که توسعه پیدا کنیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به ویژگیها و برجستگی ها این شهرستان خاطر نشان کرد: این شهرستان در دوراه انقلاب و دفاع مقدس و هم از باب جوانان ایثارگز در جبهه و جنگ زبانزد بوده است.

وی باغات پسته را بزرگترین جنگل ساخته شده توسط مردم توانمند دانست و گفت: اینها نشان از سخت کوشی و تلاش و همت مردم دادرد که به آبادانی کشور کمک کرده اند.

ملانوری با وجود ابنیه تاریخی و مراکز گردشگری شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در سال های اخیر وجود ۸۰هزار هکتار باغ پسته سرمایه ی بزرگی برای شهرستان است فرودگاه بین المللی . راه آهن، معادن، نیروی انسانی توانمند ظرفیت های و امکانات هستند.

وی ضمن تأکید به کسب و کار و سرمایه اسلامی در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: امروز ایجاد یک شغل در رفسنجان از ساختن یک مسجد و مدرسه ثوابش بیشتری دارد.

فرماندار رفسنجان بسیاری از هنجارهای اجتماعی مثل اعتیاد، مزاحمت ها، تکدی گری و پدیده های آسیب پذیر را نشانه رفتار و فرهنگ مردم دانست و گفت: آسیب جامعه ناشی از جامعه است نه یک فرد.

وی آنچه باعث شکست و از هم پاشیدگی می شود را عدم اعتقاد و هم دلی عنوان کرد و افزود: دوگانگی و تفکرات سیاسی وجود دارد اما سیاسی بازی معنی ندارد.

حمید ملانوری با اشاره به شعار دستگاههای اجرایی که توسعه و خدمت به رفسنجان است، تصریح کرد: رفسنجان با وجود مردم سخت کوش از دیگر شهرستان ها متمایز است وفرمانداری در قالب ستاد توسعه و شورای مشورتی با بکار گیری توان شهرستان از علاقمندان به سرمایه گذاری استقبال می کند.

وی گفت: خداوند نعمت های بیشماری در این دنیا قرار داده که اگر بندگان به آن دست یابند هیچ نیازمندی وجود نخواهد داشت، برای رشد و تعالی شهرستان دست در دست هم می دهیم تا رفسنجانی مقتدر ، سرافراز و سربلند شاهد باشیم.

فرماندار رفسنجان افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ دغدغه ما مشکلات معیشت مردم و جامعه است و اقتصاد و معیشت مردم پایه و اساس کشورهای دیگر است.

وی بیان کرد: حضور مردم در عرصه های اقتصادی مدیریتی که جنگ را به ثمر رساند و انقلاب را محکم نگه داشته مدیریت یک نفر در دستگاه اجرایی نیست بلکه مدیریت و مشارکت مردم و ارزش ها و باور های آنهاست.

ملانوری با اشاره به بحرانی ترین مسئله در کشور افرود: با صرفه جویی در مصرف آب هم در صنعت و هم در کشاورزی دقت شود.

وی در پایان خاظر نشان کرد: مدیریت دولت مدیریت ستادی است و برای بکار گیری منابع دولت امروز بحث داعش و گروه های تکوینی رنج آور است که با کمک های مردمی به غزه و دعا برای مسلمانان و شکست دشمنان شاهد پیروزی آنها خواهیم بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان