امام جمعه رفسنجان:

مشکل اصلی جهان اسلام فقر ولایت است/تنها با هشیاری و مقاومت می توان فلسطین را آزاد کرد

  • شناسه خبر: 43157
مشکل اصلی جهان اسلام فقر ولایت است/تنها با هشیاری و مقاومت می توان فلسطین را آزاد کرد

امام جمعه رفسنجان گفت: مشکل اصلی جهان اسلام فقر ولایت است؛ تنها با هشیاری و مقاومت می توان فلسطین را آزاد کرد.

خانه » آخرین اخبار » مشکل اصلی جهان اسلام فقر ولایت است/تنها با هشیاری و مقاومت می توان فلسطین را آزاد کرد

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه روز جهانی قدس در مصلی امام خامنه ای، در جمع مردم رفسنجان، مسئله مهم جهان اسلام را نبود ولایت در مجامع اسلامی عنوان کرد و گفت: مشکل اصلی همه کشورهای پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، ترکیه، و حتی لبنان و فلسطین، مصر لیبی، یمن، عربستان، بحرین و کویت فقر ولایت است.

امام جمعه رفسنجان افزود: خدا را شاکر باشید که شما بعد از پیروزی انقلاب ولایت را انتخاب کردید و امروز ولایت رکن اصلی انقلاب اسلامی است و باور و اعتقاد نسل های آینده خواهد بود.

وی خطاب به حضار تأکید کرد: قدر این شجره طیبه را بدانید و حامی ولایت باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.

رمضانی پور ادامه داد: آخرین جمعه ماه رمضان و روز قدس در رمضان سال ۵۸ به عنوان یک هدف و آرمان برای ملت در برابر رژیم غاصب صهیونیست نامگذاری شد.

وی افزود: روز قدس روز نشان دادن چهره واقعی حامیان اسرائیل است و در قاموس این جنایتکاران چچیزی جز نسل کشی، کودک کشی و اقدامات ضد بشری مشاهده نمی شود.

رمضانی پور بیش از ۸۵ درصد از شهدا را متعلق به غیر نظامیان و ۵۰ درصد را متعلق به کودکان عنوان کرد و گفت: چرا حقوق بشر و سازمان بین الملل چشمانشان را باز نمی کنند و این خونریزی ها را نمی بینند؟

وی کمک همه جانبه به فلسطین را واجب دانست و افزود: همه باید به این فتوا عمل کنند و مسلمانان فلسطین را از شر فتنه حمایت کنند.

وی ادامه داد: تنها با هشیاری و مقاومت می توان فلسطین را آزاد کرد و اگر امروز یکایک شما مردم شریف و انقلابی رفسنجان، کوچک و بزرگ، پیر و جوان از جمله اقشار و همه مسئولین، کسبه، بازاریان و کارگران از روزهای پیشین این حساسیت را داشتید که در راهپیمایی شرکت کنید، برای خلق حماسه بزرگ در شهرستان بود.

رمضانی پور خوشحالی مردم فلسطین را نتیجه این حضور عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام (ره) نیز با جمع آوری کمک های مردمی آن ها را به دست مردم فلسطین می رساند.

وی از سالروز اقامه نماز جمعه خبر داد و گفت: پنجم مرداد ماه مصادف با سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی است که با توجه به نقش بسیار بالای نماز جمعه در جامعه، می طلبد با حمایت اقشار مختلف و نهادهای فرهنگی، اجتماعی روبرو شود تا رفسنجان بستری برای کارهای فرهنگی ناب شود.

برچسب ها:
اسراییل امام جمعه رفسنجان روز قدس غزه فلسطین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان