مردم رفسنجان در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند:

رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی آرمان بلند انقلاب اسلامی

  • شناسه خبر: 43135
رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی آرمان بلند انقلاب اسلامی

مردم انقلابی و روزه دار رفسنجان با حضور شکوهمند و پر صلابت خود در روز جهانی قدس بار دیگر عزم مستحکم خود را در حمایت از آرمان قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین در معرض دید عموم قرار داد.

خانه » آخرین اخبار » رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی آرمان بلند انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” مردم خداجوی رفسنجان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و با سردادن شعارهای برائت از صهیونیسم، آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از چنگال رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی را آرمان بلند انقلاب اسلامی دانسته و اعلام داشتند که از هیچ گونه حمایت مادی و معنوی در راستای تحقق این آرمان مقدس دریغ نخواهند کرد.

اینان ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه صهیونیست ها علیه مسلمانان فلسطینی به ویژه زنان و و کودکان مظلوم و بی دفاع، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را مصداق جنایت جنگی و نسل کشی دانسته اند.

حاضرین در راهپیمایی از مجامع حقوق بشری و سازمان های بین المللی خواستند تا با پرهیز از اعلام مواضع خنثی و بی اثر اتخاذ تصمیم های جدی و عملی را در دستور کار خود قرار دهند.

مردم روزه دار رفسنجان هچنین فتنه داعش و جنگ تروریستهای تکفیری در عراق و سوریه را جنگ نیابتی و حاصل نقشه مشترک امریکا و رژیم صهیونیستی دانسته و محکوم کردند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی راهپیمایی روز قدس رفسنجان قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان