بیانیه حزب موتلفه اسلامی رفسنجان در دفاع از مردم مظلوم غزه:

قلب مجروح جهان اسلام و آه سوزناک مظلومان غزه خون تازه و حیات مجددی به جان ملت ها دمیده است

  • شناسه خبر: 43097
قلب مجروح جهان اسلام و آه سوزناک مظلومان غزه خون تازه و حیات مجددی به جان ملت ها دمیده است

بایستی قوی شد ، بایستی ظرفیت های نامحدود امت اسلام و جهان اسلام را پای کار آورد ، و نرید انمن علی الذین استظعفوا فی الارض

خانه » آخرین اخبار » قلب مجروح جهان اسلام و آه سوزناک مظلومان غزه خون تازه و حیات مجددی به جان ملت ها دمیده است

به گزارش “خانه خشتی”، حزب موتلفه اسلامی  رفسنجان در دفاع از مردم مظلوم غزه و به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای  منتشر کرده است که متن آن به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

فلسطین پاره تن اسلام و روز قدس روز اسلام است . امام خمینی (ره)

مقاومت رمز پیروزی . امام خامنه ای

یکی از ثمرات مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترویج فرهنگ مقاومت ، جهاد و شهادت بود با طلوع خورشید انقلاب اسلامی روح تازه و جان دوباره ای به کالبد ملت های مظلوم و به ستوه آمده از ظلم مستکبران دمیده شد .

شکل گیری جبهه مقاومت با الگوگیری از فرهنگ عاشورا و شهادت و امید به آینده امیدوار و سبزمهدوی… شاهکار هدایت ولی فقیه و امامت امت بود که مناسبات ظالمانه حاکم بر جهان و دنیای معاصر را به کلی به هم زد .

غده چرکین و سرطانی رژیم جعلی اسرائیل که در قلب جهان اسلام و سرزمین بیت المقدس ساخته و پرداخته شده بود در آرزوی تحقق شعار از نیل تا فرات برای مهار اسلام ، اختلاف بین مسلمین ، غارت و چپاول منابع و ظرفیت های غنی منطقه و تامین منافع مستکبران بود اما امروز با مقاومت و پایداری مثال زدنی مردم مظلوم و مومن فلسطین به گونه ای مستاصل گردیده که برای تامین امنیت شهرک نشینان غاصب خود مجبور به احداث دیواری مرتفع بتنی گردیده است .

با صراحت می توان ادعا کرد آن چه این جماعت بی رحم ، غاصب ، خون ریز و کودک کش و حامیان ظالم آن ها را می تواند سر جای خود بنشاند نه مذاکره است و نه قراردادهای بین المللی و قوانین کذایی سازمان ملل و نه خوش باوری و اعتماد به لبخند دشمن است آن چه رمز پیروزی است مقاومت و پایداری حول محور ایمان و باور به تحقق وعده های الهی است .

بایستی قوی شد ، بایستی ظرفیت های نامحدود امت اسلام و جهان اسلام را پای کار آورد ، و نرید انمن علی الذین استظعفوا فی الارض

۶۰ سال مذاکره بی حاصل کافیست برای عبرت گرفتن جهان اسلام و بازگشت به حقیقت قرآن که به دشمنان دین اعتماد نکنید و سخن آنان را باور نداشته باشید . راه نجات، صبردر مشکلات و یاری دین خداست . ان تنصر الله ینصرکم

تجربه فلسطین مظلوم در ۶ دهه گذشته هم یک اصل است و هم می تواند یک درس باشد برای کسانی که به دشمن اعتماد می کنند و برای رفع مشکلات خود به مذاکره دلخوش کرده اند .

و اما ماه رمضان امسال شرایط مردم مظلوم غزه به گونه ای دیگر رقم خورده است . سحر و افطار با صدای مهیب انفجار ، غرش هواپیما و گلوله ، دود باروت و خون، از دست دادن عزیزان همراه شده است آن هم جلوی چشم مدعیان حقوق بشر و باز تکرار قصه همیشگی حمایت از جنایتکار .

از همین الان پیداست روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر خواهد داشت و متفاوت از سال های قبل نه تنها در ایران بلکه در سراسر عالم، گویی قلب مجروح جهان اسلام و آه سوزناک مظلومان غزه خون تازه و حیات مجددی به جان ملت ها دمیده است . دنیای اسلام در تدارک خیز بلندی است ، شیاطین دستپاچه و آشفته شده اند ، شاید خبری در راه باشد ،

خبر آمد خبری در راه است                             سر خوش آنکس که ار آن آگاه است

بیدار شویم ، غفلت نکنیم تا از غافله عشق عقب نمانیم ، الیس بصبح القریب

وعده ما راهپیمایی روز قدس :فردا ساعت ۱۰ صبح میدان بسیج

حزب موتلفه اسلامی – دفتر رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان