کارگردان فیلم سینمایی "شیار 143" در گفت و گوی اختصاصی با "خانه خشتی" عنوان کرد:

سکوت داعیه داران حقوق بشر تعجب آور است/صهیونیسم رسانه ای به دنبال پاک کردن تاریخ است

  • شناسه خبر: 43094
سکوت داعیه داران حقوق بشر تعجب آور است/صهیونیسم رسانه ای به دنبال پاک کردن تاریخ است

کارگردان فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” گفت: کسانی که خود را داعیه دارحقوق بشر می دانند و حقوق پیش افتاده ای از جمله حقوق حیوانات را برجسته می کنند چطور در مقابل کشتار وحشیانه انسانها اینگونه سکوت اختیار کرده اند.

خانه » آخرین اخبار » سکوت داعیه داران حقوق بشر تعجب آور است/صهیونیسم رسانه ای به دنبال پاک کردن تاریخ است

نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی“، با محکوم کردن جنایات صهیونیسم در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: جنایت های اسرائیل چیز تازه ای نیست بارها شاهد این بودیم که هرگاه حواس مردم به جایی از جمله جام جهانی سرگرم بوده است این رژیم با خوی وحشی خود شروع به جنایت و بمباران می کند.

وی به سکوت مجامع جهانی اشاره کرد و افزود: این سکوت بسیار تعجب آور است ، کسانی که خود را داعیه دارحقوق بشر می دانند و حقوق پیش افتاده ای از جمله حقوق حیوانات را برجسته می کنند چطور در مقابل کشتار وحشیانه انسانها اینگونه سکوت اختیار کرده اند.

آبیار رساندن صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش مردمی که رسانه های خائن دارند و دروغ می گویند را یک وظیفه دانست و افزود: امروز شاهد هستیم که صهیونیسم به خاطر نفوذی که در رسانه های دنیا دارد به راحتی از انتشار اخبار فلسطین جلوگیری می کند.

وی یادآور شد: خود من بارها با جستجوی کلمه حیفا و قتل عام مردم این سرزمین در سال ۱۹۴۸ به جز توضیحاتی از وضعیت فعلی یا گذشته ی بسیار دور آن مطلبی نیافتم، در واقع صهیونیسم قصد دارد تا تاریخ وحشیانه ی خود را پاک کند که این اتفاق نخواهد افتاد زیرا مردم دنیا اسرائیل را با خوی حیوانی می شناسند.

کارگردان فیلم سینمایی “شیار ۱۴۳” مقابله با “صهیونیسم رسانه ای” را لازم برشمرد و گفت: هم برای کشور اسلامی ایران و هم سایر کشورهایی که نگاه ضد صهیونیسمی دارند واجب است که این را رسالت خود بدانند تا اخبار مظلومیت مردم سرزمین های اشغالی را پوشش دهند و آنها را به گوش جهانیان برسانند.

آبیار در بخش دیگری از سخنانش به گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان “غزه تنها نیست” اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری چنین همایش هایی لازم است و به طور قطع با پوشش خبری مناسب این همایش ها تاثیر گذاری آنها نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزد: این تجمع ها به نوعی صدای اعتراض مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

برچسب ها:
اسرائیل حیفا شیار 143 صهیونیسم رسانه ای فلسطین قدس کشتار جمعی کشتار جمعی در حیفا مجامع بین الملل نرگس آبیار وحشیانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان