امام جمعه رفسنجان:

با بکارگیری معلولین، از توان آن ها استفاده شود

  • شناسه خبر: 42855
با بکارگیری معلولین، از توان آن ها استفاده شود

امام جمعه رفسنجان گفت: با بکارگیری معلولین، از توان آن ها استفاده شود.

خانه » آخرین اخبار » با بکارگیری معلولین، از توان آن ها استفاده شود

امام جمعه رفسنجان گفت: با بکارگیری معلولین، از توان آن ها استفاده شود

امام جمعه رفسنجان در آیین تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی رفسنجان، ازعملیاتی نشدن وعده های دولت های پیشین در خصوص بکارگیری معلولین در بدنه دولت ابراز تأسف کرد و گفت: امر خدمت به بندگان خداوند مخصوصاً اقشار آسیب پذیر در جایگاه بهزیستی که انصافاً در جامعه ما حق ویژه ای دارند، ضروریست و شایسته بود به اشتغال این قشر، توجه می شد.

حجت الاسلام رمضانی پور افزود: تأسیس نهاد بهزیستی به عنوان تنها دستگاه حمایتی معلولین، موجب توجه ویژه و خاص به قشر معلولین می شود.

امام جمعه رفسنجان از اقدام غیر منتظره رییس سابق بهزیستی ابراز تعجب کرد و گفت: ظاهراً ایشان به خواست خودشان از این سمت کناره گیری کرده اند اما در بهزیستی می مانند تا از ظرفیت و توانشان در بخش دیگری استفاده شود.

وی تعامل و همکاری پرسنل و کارمندان یک مجموعه را امری مهم تلقی کرد و گفت: بر همگان لازم است تا مانند قبل، از مدیریت جدید تبعیت کنند تا در انجام مأموریت ها توفیق یابد و موفقیت ها حاصل شود.

رمضانی پور هم چنین خواستار توجه و مساعدت بیشتر مدیر کل بهزیستی استان به رفسنجان شد و گفت: به دلیل اینکه افراد آسیب پذیر در جامعه کمتر مورد توجه قرار می گیرندو هیچ جامعه ای از این قاعده مستثنی نیست، لذا می طلبد عنایت بیشتری صورت گیرد و حق این مردم به صورت مضاعف در اختیار آنان قرار گیرد.

برچسب ها:
اشتغال امام جمعه رفسنجان بهزیستی رفسنجان کرمان معلولین نیازمند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان