امام جمعه رفسنجان:

با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان رژیم غاصب صهیونیست خواهیم زد

  • شناسه خبر: 42588
با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان رژیم غاصب صهیونیست خواهیم زد

امام جمعه رفسنجان گفت: راهپیمایی روز قدس امسال با سالهای قبل متفاوت است ، امسال هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین را شاهد هستیم.

خانه » آخرین اخبار » با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان رژیم غاصب صهیونیست خواهیم زد

به گزارش “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و به خاک و خون کشیدن ملت مظلوم فلسطین لازم است امسال مردم متدین و غیور شهرستان رفسنجان آگاهانه تر و پرشورتر از سالهای گذشته با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس این جنایتها را محکوم و مشت محکمی به دهان رژیم غاصب صهیونیست بزنند.

وی با اشاره به تشکیل جلسات شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی در شهرستان، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قبل از برگزاری مراسمات عام برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم و هماهنگی های لازم با دستگاههای ذیربط تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب(ع)، تصریح کرد: در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان همزمان با روز شهادت حضرت علی(ع) از هیئت‌های عزاداری شهرستان برای حضور در مصلی رفسنجان و انجام عزاداری دعوت شده است.

امام جمعه رفسنجان همگان را به بهره گرفتن از فیوضات شبهای قدر فراخواند و گفت: تمامی مساجد شهرستان آماده حضور مردم متدین و شب زنده داری در مساجد در شب‌های قدر هستند.

حجت الاسلام رمضانی پور همچنین از برپایی نماز عید فطر در مصلی امام خامنه ای رفسنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است که بیش از ۵۰ هزار نفر در نماز عید شرکت کنند البته ما تدابیر لازم را از همین الان اندیشیده ایم به نحوی که مصلی تا ۱۰۰ هزار نفر نیز گنجایش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این جلسه مسیر راهپیمایی روز قدس در رفسنجان مشخص شد. راهپیمایی روز قدس بر این اساس در رفسنجان روز جمعه سوم مرداد ماه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مسیر میدان بسیج، خیابان آیت الله صدر، خیابان بسیج، میدان صیاد شیرازی- مصلی بزرگ امام خامنه ای رفسنجان برگزار می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسرائیل خانه خشتی راهپیمایی راهپیمایی روز قدس رفسنجان غاصب قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان