رسانه دولتی، بلندگوی پیغام‌های سران فتنه+عکس

  • شناسه خبر: 42582
رسانه دولتی، بلندگوی پیغام‌های سران فتنه+عکس

خبرگزاری دولتی ایسنا بدون در نظر گرفتن گناه سران فتنه تریبون خود را در اختیار سران فتنه قرار داده است تا بتوانند از طریق آن پیغام های خود را اعلام کنند.

خانه » آخرین اخبار » رسانه دولتی، بلندگوی پیغام‌های سران فتنه+عکس

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  دانا، روز گذشته خبرگزاری دولتی ایسنا با انتشارخبری از رسول منتجب‌نیا در دیدار با اعضای شورای مرکزی شاخه‌ جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی در یک خبر کامل به تعریف و تمجید از کروبی پرداخته است.

در این خبر آورده شده است:”آقای کروبی پیغام داده‌اند که حزب فعالیتش را شروع کند و تاکید کرده‌اند اعتماد ملی در شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب نماینده داشته باشد.”

منتجب‌نیا در ادامه تاکید کرد: یک تار موی کروبی در خیلی از مدعیان انقلاب و انقلابی‌گری وجود ندارد. ایشان تمام وجودش در انقلاب و نظام و مردم خلاصه می‌شود. این‌طور نیست که بگوید به من ظلم کردند پس من ساختار را بشکنم؛ خیر. می‌گوید اینجا خانه خودم است.

وی در ادامه از زبان کروبی گفته است: آنها ظلم کردند، غصب کردند، اما این دلیل نمی‌شود که از دایره انقلاب خارج شویم. ما پیشتاز انقلاب و نظام بودیم. آن زمان که ما برای انقلاب بحث و تلاش می‌کردیم، خیلی از این‌ها سر از تخم درنیاورده بودند.

این اظهارات در حالی منتشر می شود که خبرگزای ایسنا یک خبرگزاری دولتی بوده و با بودجه دولت اداره می شود.

این خبرگزاری دولتی خود را در اختیار سران فتنه قرار داده است و به آنها اجازه می دهد تا از طریق افراد و واسطه هایی پیغام های خود را مخابره کنند که این با شرایط حصر منافات دارد.

اقدام این خبرگزاری دولتی برای تطهیر سران فتنه است که در سال ۸۸ با بر هم زدن نظم و امنیت ملی باعث شدند تا دشمن برای نفوذ در کشور امیدوار شود.

قطعاً جرم سران فتنه بسیار سنگین تر از آن است که یک رسانه با تغییر ۱۸۰ درجه ای از مواضع قبلی خود به یک باره بخواهد با سران فتنه در یک خط قرار گرفته و گناه آنها را با این اخبار بشوید.

انتهای پیام

برچسب ها:
رسانه دولتی، بلندگو، پیغام‌، سران، فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان