حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص از استقبال گرم هاشمی تا پر شدن صندلی احمدی‌نژاد پس از چند سال

  • شناسه خبر: 4258
حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص از استقبال گرم هاشمی تا پر شدن صندلی احمدی‌نژاد پس از چند سال

 امروز بالاخره پس از مدت ها غیبت، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرد و جای صندلی خالی در بالای جلسات پر شد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس، امروز بالاخره پس از مدت ها غیبت، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در مجمع تشخیص مصلحت […]

خانه » سیاسی » حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص از استقبال گرم هاشمی تا پر شدن صندلی احمدی‌نژاد پس از چند سال

 امروز بالاخره پس از مدت ها غیبت، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرد و جای صندلی خالی در بالای جلسات پر شد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس، امروز بالاخره پس از مدت ها غیبت، محمود احمدی نژاد رییس جمهور اسلامی ایران در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرد و جای صندلی خالی در بالای جلسات مجمع پر شد.

جای خالی که مدت ها سبب بحث و جدل درباره عدم حضور احمدی نژاد و اظهار نظرات گوناگون شد که نزدیک به سه سال مداوم نیز ادامه پیدا کرد.

در نهایت با تاکید رهبر معظم انقلاب درباه حضور تمامی اعضای مجمع در جلسات، احمدی نژاد بار دیگر در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه که احمدی نژاد با استقبال گرم هاشمی وارد جلسه می شود، بخشی از سیاست های کلان کشور در خصوص مباحث اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه رییس جمهور در جای اصلی در بین حضرات آیات هاشمی شاهرودی و هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.

همان ابتدای جلسه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور احمدی نژاد در این جلسه اظهار امیدواری کرد تا حضور وی در این جلسات ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام مصباحی مقدم از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در گفت و گو با خبرگزاری فارس فضای این جلسه را بسیار مثبت و تاثیر گذار ارزیابی کرد.

به نظر می رسد حضور احمدی نژاد می تواند فصل تازه ای در روابط بین دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد.

برچسب ها:
حاشیه جلسه امروز مجمع تشخیص از استقبال گرم هاشمی تا پر شدن صندلی احمدی‌نژاد پس از چند سال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان