طالع بینی آل خلیفه برای مسابقات فرمول خون

  • شناسه خبر: 4254
طالع بینی آل خلیفه برای مسابقات فرمول خون

خانه خشتی: درحالیکه اعتراض‌های گسترده بحرینی ها علیه برگزاری مسابقات فرمول یک همچنان ادامه دارد؛ رژیم آل خلیفه برای ادعای مناسب بودن شرایط برگزاری این مسابقات، دست به دامان طالع بینی دانشمندان علوم فلک شناسی شده است. فارس به نقل از العالم، رسانه های وابسته به رژیم آل خلیفه، مدعی شدند آسمان بحرین همزمان با […]

خانه » سیاسی » طالع بینی آل خلیفه برای مسابقات فرمول خون

خانه خشتی: درحالیکه اعتراض‌های گسترده بحرینی ها علیه برگزاری مسابقات فرمول یک همچنان ادامه دارد؛ رژیم آل خلیفه برای ادعای مناسب بودن شرایط برگزاری این مسابقات، دست به دامان طالع بینی دانشمندان علوم فلک شناسی شده است.

فارس به نقل از العالم، رسانه های وابسته به رژیم آل خلیفه، مدعی شدند آسمان بحرین همزمان با برگزاری مسابقات فرمول یک شاهد پدیده های فلکی نادری است.

این رسانه ها خاطرنشان کردند، بحرین خود را برای میزبانی از شرکت کنندگان و ستارگان اتومبیلرانی آماده می کند، و حدود ۶۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان این مسابقات را دنبال می کنند.

این رسانه ها به نقل از “وهیب عیسی” استاد علم فلک شناسی نوشتند: خورشید در نوزدهم آوریل وارد برج “حمل” (قوچ یا بره) شده است و تا ۱۴ ماه می همچنان در آن باقی خواهد ماند. این بدان معنی است که متولدان این مدت برخلاف تصور برخی، ویژگی های ماه حمل را خواهند داشت نه برج “ثور” (گاو نر).

این فلک شناس برای تأکید بر خوش بین بودن خود به زمان و موعد برگزاری مسابقات فرمول یک که قرار است بیست و دوم آوریل برگزار شود، تأکید کرد: در ساعت یک و بیست و یک دقیقه بعد از ظهر روز شنبه ۲۱ آوریل خورشید در جهت کعبه خواهد بود. از سوی دیگر در ماه جاری، ماه از زمین دور خواهد بود و در ساعت ۵ عصر روز ۲۲ آوریل ماه در اوج فاصله خود از زمین یعنی مسافت ۴۰۶۴۳۱ کیلومتری آن قرار خواهد داشت. صورت فلکی سنبله یا عذراء (دوشیزه) زیباترین صورت فلکی آسمان است و ستاره سماک درخشان ترین ستاره در آن است و در مقایسه با خورشید ۱۲۰۰۰ برابر درخشندگی دارد.

مردم بحرین تأکید دارند، رژیم آل خلیفه تلاش می کند با برگزاری مسابقات فرمول یک و دعوت از برخی خبرنگاران محدود و شناخته شده، اوضاع این کشور را آرام جلوه دهد.

این درحالی است که رژیم آل خلیفه از چندهفته قبل از برگزاری این مسابقات بر شدت سرکوبها افزوده، و با استقرار گسترده نیرو، برخی مناطق را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

عصر دیروز در جریان سرکوب تظاهرات گسترده مردم که برای اعتراض به برگزاری مسابقات فرمول یک برگزار شد، یک شهروند بحرینی به دست نیروهای آل خلیفه به شهادت رسید.

برچسب ها:
طالع بینی آل خلیفه برای مسابقات فرمول خون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان