مدیرکل اداره ارشاد استان کرمان در گفتگو با خانه خشتی:

برنامه های قرآنی در سطح استان هماهنگ می شود/ آیین نامه بیمه هنرمندان و خبرنگاران در حال بازنگری است

  • شناسه خبر: 42525
برنامه های قرآنی در سطح استان هماهنگ می شود/ آیین نامه بیمه هنرمندان و خبرنگاران در حال بازنگری است

فرشید فلاح گفت: با تشکیل شورای گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی، مباحث قرآنی در سطح استان هماهنگ می شود

خانه » آخرین اخبار » برنامه های قرآنی در سطح استان هماهنگ می شود/ آیین نامه بیمه هنرمندان و خبرنگاران در حال بازنگری است

فرشید فلاح گفت: برنامه های قرآنی در سطح استان هماهنگ می شود/آیین نامه بیمه هنرمندان و خبرنگاران در حال بازنگری است

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، از تشکیل اولین جلسه شورای گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی در کرمان خبر داد و گفت: موازی با شورای فرهنگ عمومی و به دلیل اهمیت مباحث قرآنی، برای قرآن و عترت شورای خاص در استان تشکیل شده که همه دستگاه های فرهنگی فعال در عرصه قرآن عضو آن هستند.

فرشید فلاح هدف از تشکیل شورا را هماهنگی برنامه های قرآنی در سطح استان اعلام کرد و گفت: اولین جلسه شورا برگزار شده است و قصد داریم در جلسات آینده ضمن ایجاد یکپارچگی و اتحاد بین فعالیت های قرآنی، توان دستگاه ها را در عرصه قرآنی هماهنگ کنیم.

مدیر کل ارشاد استان در ادامه از بازنگری آیین نامه های هنرمندان خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری امکان تحت پوشش قرار گرفتن هنرمندان و خبرنگاران با بیمه تکمیلی فراهم شده است و این افراد با پرداخت ۲۱۶ هزار تومان، تا سقف ۳۰ میلیون تومان از خدمات حمایتی صندوق حمایت از هنرمندان و خبرنگاران استفاده کنند.

فلاح افزود: این خدمات شامل دندانپزشکی، دارو، جراحی ها و ویزیت و … می باشد که جزییات کامل آن در سایت www.honarcredit.ir آمده است.

وی ادامه داد: آیین نامه بیمه سوابق هنرمندان و خبرنگاران نیز در حال بازنگری است و به زودی راه اندازی می شود؛ به محض شناسایی هنرمندان و خبرنگاران واقعی لیست مورد نظر تهیه می شود.

فلاح از امکان تحت پوشش قرار گرفتن هنرمندان پیشکسوت در قالب طرح تکریم ویژه سنین ۶۰ به بالا ابراز امیدواری کرد و گفت: این افراد از مقرری ماهانه برخوردار بوده اند که طی یکی دو ماه اخیر دچار اخلال شده و به زودی با تلاش دولت و افزایش میزان آن به مشمولان پرداخت می شود.

برچسب ها:
" شیار 143 " با حضور عوامل این فیلم در رفسنجان اکران شد ارشاد بیمه تکمیلی بیمه خبرنگاران طرح تکریم فرهنگ کرمان مدیرکل اداره ارشاد استان کرمان در گفتگو با خانه خشتی: هنرمندان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان