جانشین مسئول بسیج دانشجویی ناحیه رفسنجان خبر داد:

آغاز اردوهای جهادی پس از پایان ماه رمضان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 42466
آغاز اردوهای جهادی پس از پایان ماه رمضان در رفسنجان

جانشین مسئول بسیج دانشجویی ناحیه رفسنجان ازآغاز اردوهای جهادی دانشجویان پس از پایان ماه مبارک رمضان در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آغاز اردوهای جهادی پس از پایان ماه رمضان در رفسنجان

سید محسن مرعشی در گفت و گو با خبرنگار”خانه خشتی”، با اشاره به اینکه اردوهای جهادی در قالب اردوهای ۱۲ تا ۱۵ روزه اجرا می‌شود، اظهار داشت: دانشجویان در این اردوها به اقدامات و برنامه‌های عمرانی، آموزشی و فرهنگی می‌پردازند.

وی اعزام ۴۰ دانشجوی دختر از دانشگاه پیام نور رفسنجان به روستاهای اطراف این شهرستان پس از ماه رمضان را اولین اردوی جهادی تابستان امسال عنوان کرد و افزود: اعزام ۲۰ برادر از این دانشگاه پیام نور به روستای پاریز و اعزام دانشجویان پیام نور بخش کشکوئیه به روستای محروم جوزن از دیگر اردوهایی جهادی برنامه ریزی شده می باشند که پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهند شد.

مرعشی تصریح کرد: اردوهای دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان در ۲۵ مرداد و در روستاهای محروم راور و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان نیز در ۱۰ شهریور ماه جاری در روستاهای محروم عنبرآباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی با حضور دانشجویان دانشگاه های حضرت ولی عصر (عج) و کار رفسنجان در مناطق محروم عنبرآباد تصریح کرد: در مجموع ۴۵۰ دانشجو از دانشگاه های رفسنجان بصورت داوطلب برای برگزاری این اردوها عازم مناطق محروم استان خواهند شد.

سید محسن مرعشی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان علاوه بر کارهای عمرانی در زمینه دندانپزشکی و مامایی نیزخدمات رایگان ارائه می دهد.

جانشین مسئول بسیج دانشجویی ناحیه رفسنجان یادآور شد: در سال گذشته بیش از ۱۰ اردوی جهادی توسط دانشجویان فعال رفسنجانی به مناطق محروم استان برگزار گردیده است.

برچسب ها:
آغاز اردوهای جهادی پس از پایان ماه رمضان در رفسنجان آغاز، اردوهای جهادی،ماه رمضان، رفسنجان اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان