امام جمعه رفسنجان:

مجلس به وزیری که راجع به حجاب بی تفاوت است و اظهار نظر می کند تذکر دهد

  • شناسه خبر: 42232
مجلس به وزیری که راجع به حجاب بی تفاوت است و اظهار نظر می کند تذکر دهد

یک وزیر نباید بگوید با بعضی پوشش ها باید دل آرام بر خورد کرد، آقای وزیر وقتی خانمی با کمال بی شرمی و بی حیایی در جامعه ظاهر می شود و برهنه است باید با او قاطعانه برخورد شود و نباید اینگونه صحبت کنید.

خانه » آخرین اخبار » مجلس به وزیری که راجع به حجاب بی تفاوت است و اظهار نظر می کند تذکر دهد

امام جمعه رفسنجان گفت: از نمایندگان مجلس می خواهیم با وزیری که راجع به موضوع حجاب نظر غیر کارشناسی می دهد، برخورد نمایند و از او سوال کنند و اگر اصلاح نشد او را استیضاح نمایند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: ایجاد آرامش و امینیت در شهرستان را در دستور کار داریم مخصوصاً ایجاد امنیت اجتماعی که یکی از آنها پاکدامنی و عفاف است تا امنیت اجتماعی وجود داشته باشد.

وی افزود: کسانی که با بدحجابی و کشف حجاب در جامعه حاضر می شوند به خود و جامعه خیانت می کنند که به این افراد اگر با مهربانی و دلسوزی تذکر داده شود قبول خواهند کرد اما برخی از این افراد نیز لجوج هستند که باید آنها را به نیروی انتظامی معرفی کرد.

رمضانی پور به نظر یکی از وزرا راجع به مسئله ی حجاب اشاره کرد و گفت: وظیفه ی دولت و مجلس در مخالفت با رواج بی عفتی و آزادیهای به شکل غربی است، نباید مسئولین در خصوص بحث حجاب به گونه ای سخن بگویند که زمینه بی حجابی و بی عفتی در جامعه بوجود آید و تقویت شود و باید در موضع گیری های خود مواظب باشند و به بی حیایی و بی عفتی در جامعه کمک نکنند.

وی خاطر نشان کرد: یک وزیر نباید بگوید با بعضی پوشش ها باید دل آرام بر خورد کرد، آقای وزیر وقتی خانمی با کمال بی شرمی و بی حیایی در جامعه ظاهر می شود و برهنه است باید با او قاطعانه برخورد شود و نباید اینگونه صحبت کنید.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ما از دولت و رئیس جمهور محترم می خواهیم با چنین افرادی برخورد نمایند و از نمایندگان مجلس می خواهیم با وزیری که اینگونه مطالبی را بیان می کند برخورد نمایند و از او سوال کنند و تذکر دهند و اگر اصلاح نشد او را استیضاح نمایند.

حجت الاسلام رمضانی اصل اولیه برخود با بی حجابی را در جامعه محبت، دلسوزی و فرهنگ سازی دانست و بیان کرد: از نیروی انتظامی و دادگستری خواهان توجه بیشتر در این زمینه هستیم هر چند خوشبختانه آنها پای کار هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید عفت عمومی رعایت شود، عنوان کرد: موضوع ماهواره را جدی بگیرید کسانی که دارند خودشان به خاطر حرمت ماه رمضان ماهواره را جمع کنند تا به فرزندان خودشان آسیب نرسد و به ورطه نابودی کشانده نشوند.

رمضانی پور اضافه کرد: خود و خانواده خود را با وجود ماهواره نباید به نابودی کشانید.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: واقعیت این است که با کمبود آب مواجه هستیم و شهر کرمان بحران شدید کمبود آب را دارد که در اینجا به همشهریان هشدار می دهیم که در مصرف آب دقت کنند تا از جیره بندی و سهمیه بندی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه اگر با این روند مصرف آب در شهر رفسنجان نباید گلایه از جیره بندی داشت، تصریح کرد: در زمینه برق نیز کمبودهایی وجود دارد که از خانواده ها می خواهیم در این زمینه نیز با رعایت مصرف بهینه از قطعی مقطعی برق جلوگیری شود.

رمضانی پور در ادامه به سفر امروز استاندار کرمان به رفسنجان و شرکت وی در ستاد مثلث توسعه شهرستان اشاره کرد و گفت: امروز بحث سرمایه گذاری را در شهرستان داریم که سرمایه گذاران باید تشویق شده و فرمانداری از آنها حمایت کند.

وی همچنین با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از فردا در مسجدالزهرا آغاز می شود ضمن اینکه در مراسمی از حافظان کل قرآن کریم در رفسنجان تجلیل خواهد شد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجاب عفاف نماز جمعه رفسنجان وزیر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان