امام جمعه موقت جیرفت در عربستان بازداشت شد

  • شناسه خبر: 42134
امام جمعه موقت جیرفت در عربستان بازداشت شد

حجت‌الاسلام علی عارفی امام جمعه موقت جیرفت و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که در ایام نیمه شعبان به سرزمین عربستان سفر کرده بود توسط وهابیون حاضر در قبرستان بقیع مدینه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت. به گزارش ”خانه خشتی“، حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی که […]

خانه » آخرین اخبار » امام جمعه موقت جیرفت در عربستان بازداشت شد

حجت‌الاسلام علی عارفی امام جمعه موقت جیرفت و رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که در ایام نیمه شعبان به سرزمین عربستان سفر کرده بود توسط وهابیون حاضر در قبرستان بقیع مدینه بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش ”خانه خشتی“، حجت‌الاسلام دکتر علی عارفی که شب نیمه شعبان سخنران مراسمی مهم در شهر مدینه بود و به بیان واقعیت‌ها پرداخت، صبح روز بعد که برای زیارت به قبرستان بقیع رفته بود که یکی از فعالان حزب ادعوه عربستان به ائمه اطهار و شهدای بقیع  توهین کرد. یکی از روحانیون شهرستان شاهرود و حجت‌الاسلام علی عارفی به این اهانت اعتراض می کنند که با ضرب و شتم و بازداشت از سوی سربازان وهابی مواجه می‌شوند. 
پس از گذشت ۱۶ روز بازداشت با توجه به رایزنی‌های مسئولان کشورمان حجت‌الاسلام علی عارفی را آزاد کردند اما با اخذ گذرنامه ، اجازه خروج به وی داده نمی‌شود.

حجت الاسلام علی عارفی هم اکنون در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه اقامت دارد و اجازه خروج از عربستان و بازگشت به کشورمان را ندارد.

منبع: دقیانوس

برچسب ها:
امام جمعه موقت جیرفت در عربستان بازداشت شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان