با حضور مدیرکل اداره ارشاد استان کرمان:

اولین نمایشگاه محصولات قرآنی در رفسنجان افتتاح می شود

  • شناسه خبر: 42067
اولین نمایشگاه محصولات قرآنی در رفسنجان افتتاح می شود

اولین نمایشگاه بزرگ محصولات قرآنی در رفسنجان افتتاح می شود.

خانه » آخرین اخبار » اولین نمایشگاه محصولات قرآنی در رفسنجان افتتاح می شود

 

به گزارش “خانه خشتی”، رییس اداره ارشاد اسلامی رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما از افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیر کل ارشاد استان خبر داد و گفت: افتتاحیه نمایشگاه محصولات قرآنی در رفسنجان هم زمان با صبح روز ۱۴ ماه مبارک رمضان در مسجد الزهرا برگزار می شود.

سعید نجفی زاده اظهار داشت: در افتتاحیه نمایشگاه محصولات قرآنی علاوه بر مدیر کل ارشاد استان، فتحی زاده مسئول دفتر فعالیت های قرآنی کرمان، امام جمعه، فرماندار، شهردار، شورای اسلامی شهر و مسئولین رفسنجان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه کلیه محصولات با تخفیف ۳۰ الی ۴۰ درصد در اختیار شهروندان قرار می گیرد، گفت: ۲۵ غرفه شامل حجاب و عفاف، هنرمندان رفسنجان، محصولات فرهنگی رفسنجان، بصیرت و مبین و سایر انتشارات قرآنی استانی و نمایندگی های انتشارات کشوری حضور خواهند داشت.

نجفی زاده از حضور هنرمندانی از مشهد و تهران را در اولین نمایشگاه محصولات قرآنی رفسنجان خبر داد و گفت: این هنرمندان در طول برگزاری نمایشگاه، بر روی مس و شیشه کار هنری انجام می دهند.

اولین نمایشگاه محصولات قرآنی رفسنجان از ۱۴ ماه رمضان به مدت ۱۰ روز صبح ها از ۹ الی ۱۴ و عصرها از ۱۶ الی ۲۰ جهت بازدید عموم آماده است.

برچسب ها:
ارشاد حجاب و عفاف رفسنجان سعید نجفی زاده فرشید فلاح فرهنگی قرآن مدیر کل ارشاد استان کرمان نمایشگاه قرآنی هنرمندان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان