از حافظان قرآن کریم در رفسنجان تجلیل می شود

  • شناسه خبر: 42040
از حافظان قرآن کریم در رفسنجان تجلیل می شود

به گزارش “خانه خشتی”، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان از برگزاری همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری شهرداری و نهادهای فرهنگی شهرستان در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد. محمد ریاحی ادامه داد: این همایش به منظور […]

خانه » آخرین اخبار » از حافظان قرآن کریم در رفسنجان تجلیل می شود

به گزارش “خانه خشتی”، مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان از برگزاری همایش تجلیل از حافظان قرآن کریم در نیمه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری شهرداری و نهادهای فرهنگی شهرستان در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد.

محمد ریاحی ادامه داد: این همایش به منظور تجلیل از حافظان قرآن کریم در رفسنجان برگزار می شود؛ و به آن دسته از حافظان که در آزمون کتبی حفظ قرآن حد نصاب لازم را کسب کنند، هدایای ارزشمندی اهدا  می شود.

وی هدف از برگزاری همایش را تشویق فعالان قرآنی بیان کرد و گفت: قصد داریم با برگزاری هر ساله این همایش ضمن ایجاد انگیزه برای حافظان قرآن کریم، زمینه ای برای ادامه فعالیت آنان فراهم کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رفسنجان هم چنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه محصولات قرآنی از ۱۴ ماه رمضان در رفسنجان، اظهارداشت: دراین نمایشگاه که به مدت ۱۰ روز برپا می شود،کلیه محصولات قرآنی با تخفیف ۳۰  الی ۴۰ درصد ارائه خواهد شد.

محمد ریاحی ضمن دعوت از شهروندان برای بازدید و خرید محصولات قرآنی، گفت:  به منظور جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به سمت فیلمهای مبتذل و کتب بی محتوا ، تازه ترین محصولات قرآنی در نمایشگاه ارائه و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی همچنین از ایجاد غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه خبر داد و گفت:  انواع روپوش های اسلامی با  ۳۰ الی ۴۰ درصد تخفیف در این غرفه عرضه خواهد شد.

برچسب ها:
جافظان قرآن حفظ قرآن رفسنجان قرآن میاه مبارک رمضان نمایشکاه محصولات قرآنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان