امام جمعه رفسنجان گفت:

حضرت خدیجه(س) به عنوان توان اقتصادی پیامبر(ص) الگوی برتری برای جامعه امروزاست

  • شناسه خبر: 42031
حضرت خدیجه(س) به عنوان توان اقتصادی پیامبر(ص) الگوی برتری برای جامعه امروزاست

این بانوی گرانقدر در آن زمان توانست با بهره گیری از فکر و اندیشه سرمایه بسیار خوبی از راه حلال جمع اوری نمایند و در راه خدا انفاق کنند.

خانه » آخرین اخبار » حضرت خدیجه(س) به عنوان توان اقتصادی پیامبر(ص) الگوی برتری برای جامعه امروزاست

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز در جامعه زنانی را داریم که با فکر و همت بالای خود دست به کار اقتصادی زده اند و موفق شده اند.

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور با عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه(س)  اظهار داشت: این بانوی گرانقدر در آن زمان توانست با بهره گیری از فکر و اندیشه سرمایه بسیار خوبی از راه حلال جمع اوری نمایند و در راه خدا انفاق کنند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در انجام کارهای اقتصادی کارگزار این بانوی فهمیده محسوب می شدند.

رمضانی پور با اشاره به تلاش حضرت خدیجه(س) در راه نصرت اسلام خاطر نشان کرد: این بانو همه اموال خود را در راه یاری دین و اسلام فدا کرد.

وی وجود یک توان و حامی برای حاکم اسلامی را ضروری دانست و گفت: همانگونه که حضرت ابوطالب توان سیاسی پیامبر(ص) در اداره حکومت بود، حضرت خدیجه نیز توان اقتصادی برای آن حضرت بود.

امام جمعه رفسنجان تلاش اقتصادی این بانوی بزرگ را درس بزرگی برای جامعه امروز عنوان کرد و گفت: امروز در جامعه زنانی را داریم که با فکر و همت بالای خود دست به کار اقتصادی زده اند و موفق شده اند.

وی خاطر نشان کرد: درست است که نان آورخانه مردان هستند اما بعضی زنان هستند که با تلبس به شغل بخشی از اقتصاد خانواده را تامین می کنند .

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اقتصادی امام جمعه امام جمعه رفسنجان توان حضرت خدیجه حضرت خدیجه(س) به عنوان توان اقتصادی پیامبر(ص) درس بزرگی برای جامعه امروزاست خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان