پزشکیان : استیضاح شیخ الاسلام فردا تقدیم هیئت رئیسه می‌شود

  • شناسه خبر: 4200
پزشکیان : استیضاح شیخ الاسلام فردا تقدیم هیئت رئیسه می‌شود

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران،عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر کار گفت:در صورت عدم پذیرش استعفاء مرتضوی ، طرح استیضاح وزیر کار فردا تقدیم هیئت رئیسه می‌شود. مسعود پزشکیان نماینده تبریز،آذر‌شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر کار گفت:در‌صورتیکه […]

خانه » آخرین اخبار » پزشکیان : استیضاح شیخ الاسلام فردا تقدیم هیئت رئیسه می‌شود

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از باشگاه خبرنگاران،عضو کمیسیون بهداشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر کار گفت:در صورت عدم پذیرش استعفاء مرتضوی ، طرح استیضاح وزیر کار فردا تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.


مسعود پزشکیان نماینده تبریز،آذر‌شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح استیضاح وزیر کار گفت:در‌صورتیکه تا روز یکشنبه با استعفای مرتضوی موافقت نشود، طرح استیضاح شیخ‌الاسلام به هیئت رئیسه تقدیم می‌شود.
وی افزود:هیئت رئیسه موظف است تا ۴۸ ساعت بعد از ارسال طرح استیضاح ، آن را اعلام وصول کند و بعد از آن نیز وزیر باید روز ۱۷ اردیبهشت ماه در مجلس حاضر شود.
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو خاطر‌نشان کرد: طرح استیضاح شیخ الاسلام با ۱۹ امضاء تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.
پزشکیان افزود:ادامه کار مرتضوی در تامین اجتماعی و عمل نکردن به تعهدش نشانگر عدم کفایت وی برای پذیرش مسئولیت صندوقی است که ۳۳ میلیون خانوار را تحت پوشش خود دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان