ناکامی سارق اینترنتی در عملیات ضربتی پلیس رفسنجان

  • شناسه خبر: 41975
ناکامی سارق اینترنتی در عملیات ضربتی پلیس رفسنجان

فرد ناشناسی با وی تماس گرفته و با اعلام برنده شدن وی در قرعه کشی همراه اول از او خواسته برای دریافت جایزه ۲۵ میلیون ریالی به دستگاه عابر بانک مراجعه کند.

خانه » آخرین اخبار » ناکامی سارق اینترنتی در عملیات ضربتی پلیس رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: کلاهبردار اینترنتی که ۸۱ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان سرقت کرده بود با تلاش مامورین پلیس فتا این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش “خانه خشتی”، سرهنگ محمد مهدوی نیا در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان رفسنجانی مبنی بر سوء استفاده از حساب بانکی این شهروند، تحقیقات توسط کارشناسان این پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه از مال باخته گویای این بود که فرد ناشناسی با وی تماس گرفته و با اعلام برنده شدن وی در قرعه کشی همراه اول از او خواسته برای دریافت جایزه ۲۵ میلیون ریالی به دستگاه عابر بانک مراجعه کند.

مهدوی نیا تصریح کرد: علیرغم هشدار پلیس مبنی بر اینکه برای واریز وجه به حساب شما نیاز به حضورتان در کنار دستگاه خود پرداز نیست، طعمه این پرونده به کنار دستگاه خود پرداز رفته و پس از تماس با فرد کلاهبردار مشخصات عابر بانک شاکی در اختیار کلاهبردار قرار گرفته و با لو رفتن رمز دوم  حساب، موجودی حسابش به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی رفسنجان اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات مهندسی سایبری واطلاعات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و با دستور قضایی حسابش را مسدود کرده و مبلغ سرقتی را به صاحبش بازگرداندند.

مهدوی نیا در پایان با بیان اینکه موضوع تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع داده شده است خاطر نشان کرد: صاحبان کارت های اعتباری از قراردادن اطلاعات حساب بانکی خود در اختیار دیگران خودداری کرده و رمزهای عبور خود را بصورت ترکیبی طراحی و از انتخاب شماره شناسنامه، تاریخ تولد و یا شماره تلفن به عنوان رمز عبور پرهیز نمایند.

برچسب ها:
ناکامی سارق اینترنتی در عملیات ضربتی پلیس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان