نماینده مردم شهربابک در مجلس:

استیضاح وزیر علوم به نفع جریان علمی کشور است

  • شناسه خبر: 41958
استیضاح وزیر علوم به نفع جریان علمی کشور است

فرجی دانا در مدت یک سال گذشته عملکرد مناسبی در استفاده از مدیران شایسته و توانمند نداشته است.

خانه » آخرین اخبار » استیضاح وزیر علوم به نفع جریان علمی کشور است
به گزارش “خانه خشتی” به نقل ازبابک آنلاین؛ حسین فتاحی اظهار کرد: متاسفانه وزیر علوم در مدت مسئولیت خود در این وزارتخانه عملکرد مثبتی در حوزه‌های مختلف به ویژه در عزل و نصب روسای دانشگاه‌ها نداشته و بدون شک حاشیه‌های وزارت علوم بر جریان علمی کشور تاثیر داشته است.
وی با اشاره به اینکه سیاسی عمل کردن وزیر علوم سبب ارائه درخواست استیضاح از سوی ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شده است، افزود: فرجی دانا در مدت یک سال گذشته عملکرد مناسبی در استفاده از مدیران شایسته و توانمند نداشته است.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر علوم از افراد منتسب به جریان فتنه در برخی از پست‌های مدیریتی وزارت علوم و دانشگاه‌ها استفاده کرده است، گفت: انتظار می‌رود طرح استیضاح فرجی دانا در روزهای آینده از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شود.
فتاحی با تاکید بر اینکه این استیضاح به هیچ عنوان سیاسی نیست، تصریح کرد: نمایندگان بر اساس عملکرد وزیر علوم، وی را مورد استیضاح قرار می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: مجلس پیش از این نیز کارت زرد خود را به وزیر علوم نشان داده بود که انتظار می‌رفت فرجی دانا عملکرد بهتری از خود نشان دهد، اما متاسفانه چنین نشد.
برچسب ها:
استیضاح وزیر علوم به نفع جریان علمی کشور است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان