در سه ماه نخست سال جاری صورت گرفت:

صادرات ۹۲ میلیون دلاری کالا از رفسنجان

  • شناسه خبر: 41915
صادرات ۹۲ میلیون دلاری کالا از رفسنجان

رئیس گمرک رفسنجان گفت: در سه ماه نخست امسال نزدیک به ۲۳ هزار و ۶۷۷ تن کالا با ارزش بالغ بر ۹۲ میلیون دلار از گمرک شهرستان به خارج از کشور صادر شده است. علیرضا تقوی در گفت و گو با “خانه خشتی”، با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ، بیش از […]

خانه » آخرین اخبار » صادرات ۹۲ میلیون دلاری کالا از رفسنجان

رئیس گمرک رفسنجان گفت: در سه ماه نخست امسال نزدیک به ۲۳ هزار و ۶۷۷ تن کالا با ارزش بالغ بر ۹۲ میلیون دلار از گمرک شهرستان به خارج از کشور صادر شده است.

علیرضا تقوی در گفت و گو با “خانه خشتی”، با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ، بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ تن کالا به ارزش بیش از ۴۲ میلیون دلار از گمرک رفسنجان صادر شده است  افزود :  در سه ماهه اول سال جاری صادرات کالا از رفسنجان نزدیک به ۸۰ درصد رشد وزنی و بیش از ۲ برابر رشد ارزی نسبت به سه ماهه ابتدای سال گذشته داشته است.

وی یادآوری کرد: در این مدت کالای پسته و مغز پسته به وزن ۹ هزار و ۶۰۰ تن و با ارزش ۸۶ میلیون دلار و کالای کاشی و سرامیک به وزن ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن با ارزش ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تن بیشترین صادرات کالاهای شهرستان را تشکیل می دهد.
تقوی تصریح کرد : مقصد این کالاها  کشورهای آلمان ، ترکیه ، عراق ، افغانستان و امارات متحده عربی، هنگ کنگ، بلژیک و دیگر کشورها بوده است.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان صادرات 92 میلیون دلاری کالا از رفسنجان صادران گمرک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان